Insomniac Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Noen som føler seg oppdatert til å svare? :smile: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 I Desember er det nøyaktig 10 år siden Doom I ble sluppet. Mye kan tyde på at de bruker dette jubileet i forbindelse med lansering av Doom III. ;-) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 I Desember er det nøyaktig 10 år siden Doom I ble sluppet.Mye kan tyde på at de bruker dette jubileet i forbindelse med lansering av Doom III. ;-) Eller ikke Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 I Desember er det nøyaktig 10 år siden Doom I ble sluppet.Mye kan tyde på at de bruker dette jubileet i forbindelse med lansering av Doom III. ;-) Eller ikke Det beste er nok om man tar en ting om gangen. Men at det blir mot slutten av året tror jeg er temmelig sikkert. Vi får jo half-life 2 å bryne oss på i starten da!!! :-D Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 I Desember er det nøyaktig 10 år siden Doom I ble sluppet.Mye kan tyde på at de bruker dette jubileet i forbindelse med lansering av Doom III. ;-) Eller ikke Jeg elsker folk som svarer med frekkhet, uten å komme med noe som helst konstruktivt selv. NOT Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det kommer når det er ferdig (Dersom MS får det som de vil, når det er ferdig til XBOX). Tviler egentlig på at det er ute før godt uti 2004 (magafølelse) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Skal si tida går. 10 år siden doom kom ut :o Det hadde vært ganske fett av dem å lansere det på 10 års jubileet, men 2ern kom vel ikke på 5 års jubileet uansett. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Japp.. føler for å svare. Dette spørsmålet har blitt stilt *telle poster*.. mange ganger før og hva med å ta et aldri så lite søk, evt. gå til tothegame.com og ta et aldri så lite søk der PS: Tviler på at det er så mange som veit den eksakte datoen. Utviklere har det med å utsette det i siste liten. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Signatur: større avatar Greit det er sent og sånt, men er det kun jeg som ikke ser noen sammenheng mellom avataren og bildet? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Skulle ikke de lage en Eksklusiv versjon for Microsoft sin Xbox da?....da kan det jo ta lengre tid før pc versjonen blir lansert...!!! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det vet jeg ikke, men burde vørt motsatt. Eksklusiv og eksklusiv. Ut fra det jeg har lest gjeldende doom III og Xbox er at John Carmack & Co. klør seg i hodet for å finne ut hvordan de skal få det til skikkelig på denne konsollen. Doom III vil bli et krevende spill, og for at det skulle kunne kjøres på Xbox kunne dette bety netsatt grafikk kvalitet og minre brett. Bare spekulasjoner selvsagt. Men det kan jo stemme. Bunn i grunn er jo XBox en midt på treet pc med celeron cpu og GF3 gpu. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg vil tippe November/Desember. Når det gjelder dette med en eksklusiv X-Box-release mot at PC-versjonen utsettes, må jeg si jeg tviler. Det hadde vært trist for spillindustrien om id ble "kjøpt" av Microsoft (jada jada, jeg vet de allerede er ganske kommers, men de lager da fortsatt kvalitetsspill). Forøvrig har jo id økonomi til å avslå et slikt tilbud. Uansett håper jeg ikke det skjer. Da blir jeg i tilfelle lei meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå