Daskeladden Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hei, jeg har lyst til å en sub, men er nesten helt grønn innenfor lyd og sånn så jeg lurte på om noen på forumet kunne hjelpe meg ? : D. Hadde tenkt å bruke 2 av disse elementene, men så til noen spørsmål, trenger jeg delefilter på en sub? Kan noen være så snill gi meg målene på kassen? og i tilegg så trenger jeg en forsterker men har ikke den ringeste anelse om hvilken jeg skal velge, helst en under 2000,-. Håper noen gidder å svare på disse spørsmålene! :D Takk for svar! Grovskisse for design på kassen: Endret 15. januar 2010 av AttHack Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det enkleste for deg da, er å kjøpe et byggesett: Ljudia Kit GXS-15. Og drive den med Zachry DSW-250. Det er fult mulig å få kassa til å se ut som på tegningen din, med bassrør mellom elementene. Du må bare passe på at det innvendige volumet er det samme, og at lengden og det samlede arealet på bassrefleksrørene er det samme som spalten på byggesettet. Fant en tråd på AVforumet om bygging av Kit GXS-15. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Det enkleste for deg da, er å kjøpe et byggesett: Ljudia Kit GXS-15. Og drive den med Zachry DSW-250. Det er fult mulig å få kassa til å se ut som på tegningen din, med bassrør mellom elementene. Du må bare passe på at det innvendige volumet er det samme, og at lengden og det samlede arealet på bassrefleksrørene er det samme som spalten på byggesettet. Fant en tråd på AVforumet om bygging av Kit GXS-15. Den Kit'en der så jo veldig bra ut, men den forsterkeren går det an å koble på 2 andre helt vanlige høyttalere på den? EDIT: føler meg ganske noobish og dum nå Endret 16. januar 2010 av AttHack Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 men den forsterkeren går det an å koble på 2 andre helt vanlige høyttalere på den?Nei, det er en monoforsterker med innebyggd delefilter. De skruterminalene du ser på forsterkeren er for å viderekople høytalerutgangen på en separat stereoforsterker til et par 'sattelitthøytalere'. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 men den forsterkeren går det an å koble på 2 andre helt vanlige høyttalere på den?Nei, det er en monoforsterker med innebyggd delefilter. De skruterminalene du ser på forsterkeren er for å viderekople høytalerutgangen på en separat stereoforsterker til et par 'sattelitthøytalere'. det var jo jævlig bra da for jeg har en gammel pioneer forsterker som jeg kanskje kan bruke, hva synes du? Spesifikasjoner : 220 volt 360 watt 50 - 60 hz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå