Gå til innhold

Sørstatene neste år?

annettetm

Anbefalte innlegg

Jeg og ei venninne skal til sørstatene neste år. Alt er i boks. Noen som har noen erfaringer med enten South-Carolina, North-Carolina, Mississippi, Georgia, Alabama, Tennessee eller Florida? Har fått statsgaranti i sørstatene, det hørtes spennennde ut med annerledes klima for et år :)

takker for svar :D vi gleder oss til året og å få familie!

(postet denne feil! Skulle være et svar, beklager, og jeg vet ikke hvordan man sletter..)

Endret av annettetm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke helt om du ville ha svar eller ikke..hhe..men jeg var i Mississippi et år, så hvis du har noen spm så er det bare å fyre løs! Jeg har anbefalt alle som skal være utv.studenter å reise til sørstatene..en helt annen kultur, kjempespennende!! Gled dere..jeg misunner dere stort! :-) var et år jeg aldri ville vært foruten:)

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke om det var greit å lage en ny tråd med dette, men kjempe greit med svar!

Sv: Costrato; Louisiana var i følge aspect ikke en av statene vi kunne komme til. Det var delt opp litt rart.

Sv: SurfingElite; Har hørt at endel der nede er religiøse ja, lurer på hvordan det blir siden jeg aldri har vært særlig kristen selv. Det blir spennende, men også utfordrende. Får håpe det ikke blir noe problem..

Sv: _Martine_ så spennende, høres kjempe morsomt ut! Det jeg først å fremst tenkte på var at jeg ville søke meg til et annerledes klima, og en annerledes kultur. Det blir herlig med ihvertfall litt varmere klima for 10 månder :)

Noen spm.

Var været veldig annerledes?

Var det mye religion i miljøet? Venner, familie osv. Hvordan opplevde du det?

Hva var mest overraskende? Ikke som forventet?

Var det negativt mange innvandrere der?

Reiste du noe særlig? Har veldig lyst til å se så mye jeg kan når jeg er der :)

Noe spesielt du likte/ikke likte?

Fikk du ta lappen?

Likte du maten?

Måtte du være mye inne med familien osv? Streng curfew osv??

Gleder meg :D Tusen takk for at du tar deg tid til å svare!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...