Alkohoel Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei! Jeg lagde meg en ny PC for et par måneder siden nå. PCen har fungert veldig bra til helt frem til nå. Jeg har nemlig begynt å få problemer. Det skjer ofte når jeg spiller spill; Alt begynner å lagge, det går KJEMPE treigt, og plutselig blir skjermen svart og så dukker det opp masse vertikale linjer på skjermen med en "rosabrun" bakgrunn, PCen må avsluttes og startes på nytt før den begynner å fungere igjen. Her er spesifikasjonene på PCen: i7 920 6gb corsair dominator RAM XFX 5970 Intel x25 SSD Windows 7 Corsair 1000w Evga X58 Classified Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sjekk at du har nyeste drivere for skjermkort installert. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 det har jeg selvfølgelig catalyst 9.12 (ikke 10.1 beta tho, men den er dårlig har jeg hørt) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Overoppheting? Last ned sisoft sandra, da den måler både vrm og minnetemp i tilleg til kjernetemp (som catalyst viser). HD4870 gjør akkuratt det samme når vrm og/eller minne går over 120 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå