Moirdee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har et kompaktkamera med et micro sd kort, og prøver å få overført de bildene som er lagret på det interne minnet i kameraet, over til minnekortet, for å få alle samlet på en og samme plass, (copy/paste...dere skjønner greia.) Overføringen går knirkefritt, jeg kobler kameraet til pc'en, og får opp maskinvaren (minnekortet), og får da en oversikt over alle bildene som ligger inne på minnekortet, men problemet oppstår når jeg kobler i fra kameraet og skal se igjennom bildene. Så da får jeg ikke opp alle bildene som skal ligge lagret i minnekortet. Noen få bilder blir utelatt med andre ord. Jeg har lest igjennom bruksanvisningen og søkt på alle mulige nettsider, til ingen hjelp. Noen som kan være behjelpelig eller har noen forslag til hva jeg kan gjøre? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Moirdee Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Er det ingen som kan hjelpe...? =/ Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er lurt å skrive hvilket kamera det er snakk om. "Et kompaktkamera" sier ikke stort. Kan jo hende at noen har samme kamera som deg, men de vet det ikke. Ellers så har jeg ingen tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå