Halligator Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg er ingen erfaren pc bruker, men har akkurat fått satt sammen en maskin. Jeg går rett på problemområdet: Jeg får bilde, men ingen lyd via HDMI tilkoblingen min på skjermkortet. Skjermkortet er av typen: Nvidia GeForce GTS 250 Jeg har forsøkt og oppdatere de siste driverne og reinstallert REAL TEC AUDIO MANAGER, uten suksess. Kan noen hjelpe en stakkar som driver og flytter inn i ny stue, og driver kabellegging,og ønsker færrest mulig kabler langs veggene. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) står at skjermkortet er et HD kort uteifra: http://www.nvidia.com/object/product_geforce_gts_250_us.html men ser ingen hdmi inngang på skjermkortet ditt. det eneste jeg kan komme på da er at du hadde samme problem som meg å må kjøpe en slik en som går i fra hk til skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=376201 legger også med en link til min post om samme problem: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1104792&hl= Endret 15. januar 2010 av infinety Lenke til kommentar
Halligator Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Løste du problemet me denne? Undre meg på om ikke den fulgte med i pakken ??? Lenke til kommentar
Halligator Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Hovedkortet mitt er forresten av typen: MSI P55-CD53 Det fulgte med en lignende kabel, men med min kompetanse så aner jeg verken om det er den samme som du sier, eller hvor i all verden den skal gå. Må nok kontakte borderen igjen. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nvida er som regel dårlige på HD audio encoding i motsetning til Ati, jeg slev får ikke lyd ut av DVI porten på gtx 295, mens broren min har ati 4890 og han får ut lyd via dvi uten noe kabel inne, Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 kanskje den fulgte med ja, (det gjorde den ikke til meg) ja dette vil garantert løse problemet. kontakt noen som kjenner til hvor de pinsa skal sitte henn. blir litt vanskelig uten komponenten foran meg Lenke til kommentar
Halligator Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Tusen takk. Skal teste dette så fort som mulig. Broderen sverger også til ATI, så det er litt surt at dette ikke skulle vikre for meg... Lenke til kommentar
Halligator Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Bildet er korrekt, men den kabelen jeg mottok fra komplett passet ikke. Hva kan årsaken til det være? Den enden hadde kun to pinner, og var MYE mindre enn den koblingen som er merket på bildet. Endret 23. februar 2010 av Halligator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå