Freakeating Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei Har satt sammen en gammal maskin nå, med nyformatert hdd. Oppsettet er: HK: Asus P4r800V deluxe CPu: P4 3.0ghz Ram: 1024mb Skjermkort: GeForce 5700 Har desverre mistet HK cd'en, så har prøvd å få taki drivere på nettet, uten veldig stor suksess. Så til spørsmålet, hva må installeres av HK drivere før skjermkortet kan installeres? Har drivere til skjermkortet, men når jeg installerer de og restarter maskinen er fortsatt ikke kortet installert... Takker for svar! Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det integrert grafikk på hk? Prøv å gå inn i bios og pressiser at den skal bruke dedikert skjermkort. Drivere finnes nok på internettet ja, http://www.driverstock.com/ASUS-P4R800-V-D...0035/index.html Lykke til Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Integrert grafikk på hovedkortet ja. Men det skal ikke ha noe å si, fungerte perfekt med AGP kortet før jeg formaterte. Har vært inne i bios, men finner ingen alternativer til å skru av noen av kortene.. Kan kun velge spenning og hvor mange MB ram kortet skal få Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Prøv å installer ATI Chipset All in one driver, som du finner under Download/Others, før du installerer skjermkort driver! Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Prøvde det, men funka ikke. Når jeg går inn på "enhetsbehandling" og trøkker på skjermkortet står det bare "Enheten kan ikke starte. kode 10" Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Problem løst - stappa inn et ATI 9600 kort, det funka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå