HadHa Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg vil veldig gjerne ha noen tips til hvilken router jeg bør skaffe meg, litt info: Jeg har 2 pcer som skal koblet til med kabel. Jeg har 2 som skal kobles med trådløs. En Iphone som jeg ofte kobler opp med trådløs. En ps3 skal også kunne kobles til, trådløst. På ps3'en vil jeg kunne streame fra pc til ps3 (film, m.m.), men den brukes også til spill og trådløsen må derfor være god. Bor i blokk, og lurer på om det kan bli mye forstyrrelser på trådløsen, og eventuelt fiks for det? Er ute etter kvalitet, som tåler litt overføringer lokalt og er både stabilt og raskt. Erfaringer, anbefalinger og tips settes stor pris på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kabel er å foretrekke hvis du planlegger å streame større mengder data. Er det mulig å plugge en kabel i PS3en istedet for trådløs? Selv har jeg en Linksys WRT54GS med Tomato (custom firmware) installert, og den fungerer utmerket til to på kabel, fire på trådløst pluss diverse telefoner og printere. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Funker nok bra det alternativet til Runar. Ville selv ha valgt en nyere modell. Har et par i signaturen med Gigabit og 11n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå