Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst]Klump på penis

Trond.

Anbefalte innlegg

Heisann. Oppdaget nylig at jeg har fått en klump på penis nesten ved roten. Den svir når man tar på den og klør ikke. Den ligner faktisk litt på ei kvise bortsett fra at det ikke et kvise tongue.gif klumpen er liksom på forhuden og ikke på selveste penisen. Har prøvd å google, vakke mye svar å få. Har ikke kjærest så jeg har ikke samleie MEN jeg har faktis nylig barberte litt (kan det være årsaken?). Lurer på ka det kan være og hvordan behandle det. kanskje det går bort med tiden (det vet jeg ikke) men den er veldig plagsom siden den kjennes litt hele tiden.

edit: kan inrømme dette var ikke så bra forklart / beskrevet

Endret av Hårek
brukernavn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-63169

Kan vere en talgkjertel som er tilstoppet, ellers hadde jeg noe som virket som en tilstoppet blodåre en gang men det forsvant.

Lenke til kommentar

hum hum tongue.gif skulle "egentlig" være anonym tongue.gif

anyways. har nu kjent litt på den. kjennes ut som ei blodåre som har svulmet opp. den er liksom helt utpå huden ved roten av penis (og ja, er mye hår der siden det er bare få cm fra pungen og resten av kroppen som OGSÅ har hår). på forhuden så mener jeg da ikke helt oppe ved penishode (langt i fra) den er såppas langt utpå huden at du kan trekke ut litt hud (rundt den) og legge fingeren under den, men det svir litt så det gjør jeg ikke med mindre jeg undersøker hva det er.

æ reagerer litt på det fordi den kom så "plutselig". og æ trukke æ gidder å kontakte lege pga utrolig lang vente tid og æ liker ikke tanken å vise "utstyret" til legen tongue.gif

men takker og bukker for (gode) svar smile.gif

edit: blir mer og mer overraska kor rart jeg forklarer tongue.gif

Endret av Hårek
brukernavn
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...