_NiXoN_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har en uklokket maskin med en AMD athlon xp 2000+ prossesor. Den er 63 grader varm. 8) Er ikke det litt vel mye? :o Jeg har en Zalman CNPS5100-alcu vifte. Er den får dårlig? :o Lenke til kommentar
jakz57 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 det var veldig hettja.... Jeg har XP2200 og kjører litt i underkant av 35grader load med hjemmesnekret luftkjøling.... prøv med en større vifte... trenger da ikke å ha så høyt turtall for å flytte tilsvarende med luft og du får en stillere kjøling med bedre kjøleegenskaper :o Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 kan være hett er maskinen stabil? hvis du vil ha ned tempen prøv med større kabinet, flere vifter, kaldere rom Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Ok. Jeg tror jeg skaffer meg en ny prosessorvifte i første omgang. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Har noen noe forslag til en bra vifte til en grei pris?? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 har du kabinett vifter? har du skjekket tempen i bios? prøvd bios oppdatering og sett om tempen har synket? Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Tror jeg har kabinett vifter. hehe kan sjekke det. sjekket tempen i bios ja. bios oppdatering??? :o :o T-bred??? :o :o Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Har noen forslag til ny vifte el? Eleer forslag til en bra kabinettvifte Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Tror jeg har kabinett vifter. hehe kan sjekke det. sjekket tempen i bios ja. bios oppdatering??? :o :o T-bred??? :o :o Last ned siggen min så finner du ut alt om maskinen din, CPU type, BIOSversjon osv. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har ikke kabinett vifte. Har noen forslag til en bra kabinettvifte eller. :o Kanskje jeg ikke trenger ny prosessorvifte hvis jeg skaffer meg kabinett vifte. Forslag? :o Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 En titan-vife fra microplex.no hadde ikke vært dumt... :smile: Kjøp en vifte med 20-27 dB støynivå, så har du en behagelig maskin. Sjekk vifteplassene i kabinettet først om det er 80 eller 120mm vifte som skal stå der. (Er sikkert 80.) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Min athlon 1900+ var oppe i 85 en gang uklokka..... Har bestilt vapochill. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Det er 80 så da kjøper jeg 80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå