Gå til innhold

Hjelp til nytt skjermkort!

Anbefalte innlegg

Siden det 3 mnd gamle kortet mitt har tatt kveld trenger jeg tips til nytt kort. Dette var det jeg hadde: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=426193 men lurer på om det finnes noe bedre kort nå som det fakisk har gått 3 mnd?

Betalte vel tett over tusenlappen for det koret der og har samme budsjett. Fra 0 til 1200 kr max.

Var forøvrig veldig godt fornøy med dette kortet. Aldri noe problem å dra de nyeste spill etc...

Tips anyone??

Gjerne send linker til kort som anbefales!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I og med at kortet bare er 3 mnd, så da burde dette være en garanti/reklamasjonssak.

Argh... visste at den ville komme så jeg burde vel ha skrevet det i første post....

anywho...

Det finnes ikke på komplett lenger så avtalen er å returnere dette kortet, få penger på konto og så kjøpe et annet.

DA trenger jeg tips....

Lenke til kommentar

Et eller annet HD 5770 er det aktuelle i ditt prisområde. Du får ikke særlig endring i ytelse, men du får DX11 og skulle klare deg med ca 1 200 kr. Hvilket du velger spiller egentlig ingen rolle. Ja, og så bruker det mindre strøm.

Datakjeden og Amentio ser ut til å ha PowerColor ATI HD5770 PLAY inne til ca 1 220,- kr. Også Komplett til 1 245,-. Det er det eneste jeg kunne tenke meg var OK erstatning for HD 4870.

I realiteten har det ikke kommet mer ytelse pr kr enn HD 4870 har kostet de siste 2 - 4 mnd. Lanseringen av HD 58xx og HD 5770 sendte prisene på HD 4850, HD 4870 og delvis HD 4890 rett ned. Når da etterspørselen etter disse har vært langt større enn "tilbudet", samt at nVidia har intet reelt konkurransedyktig så har prisene, så har prisene stabilisert seg steget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...