Nesnitram Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hei, hvordan kalibrerer jeg sony ericsson w960i? Byttet akkurat til nytt LCD display etter at mitt forrige knuste, men nå er den ikke trykkfølsom lenger Edit: ser ut som jeg må gå til en mobilreperatør med mobilen. Så er det noen som vet om det finnes noen mobilreperatører i Oslo? Endret 12. mars 2010 av Johan. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Ingen som vet?? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Byttet du selv eller fikk du et verksted til å bytte for deg? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Byttet du selv eller fikk du et verksted til å bytte for deg? Jeg byttet selv, og ble litt amatørmessig for jeg fikk ikke dekselet til å sitte helt perfekt. Kan være at skjermen ikke sitter godt nok intil LCD displayet så skal prøve å trykke direkte på displayet i morgen, har ikke tid nå Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Nei, skjermen er ikke trykkfølsom Tror jeg må til en reperatør med den, vet noen om noen mobilreperatører i Oslo? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Ingen som vet om noen mobilreperatører i Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå