sekto Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har laget en video med Windows Movie Maker. Jeg lastet ned noen snutter fra Youtube, og har redigert dem og lagt til lydspor osv. Problemet er nå at jeg ikke får publisert videoen i WMM. Altså, får ikke konvertert den til riktig format. Når jeg trykker Publiser, så låser alt seg etter 1% også får jeg varsling om Datakjøringsforhindring (DEP). Har fastslått at lydsporet ikke er et problem. Men det ser ut til at samtlige videoer jeg lastet ned skaper et problem. Har kjørt scan på disse filene med antivirusen, og den fant ikke noe feil. Har redigert og publisert video tidligere uten problem, men disse var ikke lastet ned slik som nå. Kan skru av DEP, men nøler litt siden jeg ikke helt vet hva som er problemet, og om et unntak kan gjøre ting verre. Noen tips/råd? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har laget en video med Windows Movie Maker. Jeg lastet ned noen snutter fra Youtube, og har redigert dem og lagt til lydspor osv. Problemet er nå at jeg ikke får publisert videoen i WMM. Altså, får ikke konvertert den til riktig format. Når jeg trykker Publiser, så låser alt seg etter 1% også får jeg varsling om Datakjøringsforhindring (DEP). Har fastslått at lydsporet ikke er et problem. Men det ser ut til at samtlige videoer jeg lastet ned skaper et problem. Har kjørt scan på disse filene med antivirusen, og den fant ikke noe feil. Har redigert og publisert video tidligere uten problem, men disse var ikke lastet ned slik som nå. Kan skru av DEP, men nøler litt siden jeg ikke helt vet hva som er problemet, og om et unntak kan gjøre ting verre. Noen tips/råd? Hallo! Du går enkelt inn: Hvordan finner jeg ut om DEP er tilgjengelig på datamaskinen? Hvis du vil åpne Systemegenskaper, klikker du Start, klikker Kontrollpanel, og deretter dobbeltklikker du System. Klikk Innstillinger under Ytelse på kategorien Avansert. Klikk kategorien Datakjøringsforhindring. Du kan selv gi beskjed til maskinen ved å liste opp det programmet som sikkert. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå