Ivantacus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Finner ingen ratt til xbox 360 som selges i Norge. Har lett etter det offisielle Microsoft rattet men de er ikke på lager noen steder, står at varen er utgått de fleste plasser. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å få tak i, noen som vet hvor ratt til xbox 360 kan kjøpes? Endret 15. januar 2010 av kidio007 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Du er den 3dje personen som spør om dette, det virker ikke som om noen har dette på lager nå. men du kan ringe f.eks elkjop og spørre om de kommer på lager igjen. prøv også qxl.no eller finn.no evt. ebay.co.uk eller fanatec.de Endret 15. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Du er den 3dje personen som spør om dette, det virker ikke som om noen har dette på lager nå. men du kan ringe f.eks elkjop og spørre om de kommer på lager igjen. prøv også qxl.no eller finn.no evt. ebay.co.uk eller fanatec.de Spurte på Elkjøp og Lefdal, og de sa de ikke hadde muligheten til å skaffe noen for øyeblikket. Kunne spørre igjen om noen mnd. men var ikke sikkert de fikk inn igjen. Eneste muligheten jeg ser da er Fanatec rattet til litt over 2000kr... Men det blir for mye bare for ett ratt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 ja, + moms og ups gebyr på 160kr. Jeg er imidlertid storfornøyd med rattet. Dette er kvalitet. Vet man at man har tenkt å spille bilspill/simulatorer i flere år i fremtiden så bør man gå for dette. Jeg har nå prøvd alle ratte bortsett fra madcatz sitt billigratt. Jeg var godt fornøyd med joytech sitt, men det var ikke force feedback på. Logitech rattet var en tragedie, mens microsoft sitt var solid og greit. litt stort kanskje.... Fanatec sitt kan også brukes på ps3 og pc. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi.../v/an595295434/ Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi.../v/an595295434/ Du vil ikke vurdere et "Kjøp nå" bud da? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det du som selger ditt 530XD? Skulle gjerne blitt kvitt et ratt jeg og:P Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det du som selger ditt 530XD? Skulle gjerne blitt kvitt et ratt jeg og:P Rart det der Noen ønsker å selge og andre ønsker å kjøpe! ^^ Jeg derimot trenger ratt og pedaler ^^ Lenke til kommentar
brultus Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det du som selger ditt 530XD? Skulle gjerne blitt kvitt et ratt jeg og:P Rart det der Noen ønsker å selge og andre ønsker å kjøpe! ^^ Jeg derimot trenger ratt og pedaler ^^ Jeg trenger også ratt. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vel det er en grunn til at vi har pm:P Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det du som selger ditt 530XD? Skulle gjerne blitt kvitt et ratt jeg og:P nei, det er ikke meg. jeg solgte mitt ratt før jul. Nå har jeg fanatec sitt. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Da har jeg fått meg ratt! Hentet det på posten nettopp. Utrolig kult, men vanskelig! Vet ikke hvordan Fanatec rattene er, men xbox rattet er solid og utrolig deilig å bruke når en får det til. Endret 20. januar 2010 av kidio007 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvor fikk du det fra? fanatec.de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå