Mu Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei! Fikk noen rare feil med skjermkortet mitt forleden, og etter å ha rotet litt rundt i PC-en og lest gjennom forumet her fant jeg ut at det nesten bare kunne skyldes at kortet var gåent. Dermed er det på tide med nytt, og jeg trenger litt hjelp til å finne ut hva slags kort jeg kan skaffe som er compatible med hovedkortet. Mitt gamle var et GeForce 8800 GTS. Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Mu Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Er ikke sikker på hvilken type hovedkort (ut over at jeg er rimelig sikker på at det er MSI), men jeg vet at det gamle skjermkortet brukte en PCI-e x16 kontakt. Forøvrig er strømforsyningen god for 460W. Jeg fikk forslag om dette kortet, men siden jeg vet så lite om hardware har jeg ikke snøring på om det passer: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2762487;c:36132 Lenke til kommentar
opticus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) du kan laste ned cpuz/cpuid, et lite program som forteller alt mulig av info om pcen din EDIT: også hvilket hovedkort du har Endret 15. januar 2010 av opticus Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er ikke sikker på hvilken type hovedkort (ut over at jeg er rimelig sikker på at det er MSI), men jeg vet at det gamle skjermkortet brukte en PCI-e x16 kontakt. Forøvrig er strømforsyningen god for 460W. Jeg fikk forslag om dette kortet, men siden jeg vet så lite om hardware har jeg ikke snøring på om det passer: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2762487;c:36132 Kjør på! Jeg har heller ingen problem med å anbefale kortet og det er meget bedre enn ditt gamle 8800GTS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå