railcat Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei Lurer på om noen kan fortelle meg litt om hva jeg kan forvente meg i lønn som regnskapsfører/statsautorisert regnskapsfører. Både med og uten tillegg... Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 I følge jobbfeber ligger lønnen til en statsautorisert revisor på mellom 500 000-700 000,- og det er da uten overtid, bonuser osv. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 revisor er ikke det samme som regnskapsfører. Vil tro at lønnen for regnskapsfører er en del lavere (da kompetansekravet er lavere). Har dessverre ikke noe tall. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vil si rundt 450 000. Lenke til kommentar
railcat Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Noen som faktisk jobber som regnskapsfører eller autorisert regnskapsfører som kan gi noen konkrete tall? Er vell en del forskjell fra hvor man jobber og om man er autorisert eller ikke... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kommer helt an på hvor du jobber, hvor mye du jobber og hvor lenge du har jobbet der. 450.000 er ikke så langt unna sannheten for mange som ikke har vært i bransjen så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå