torb Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Noen som vet om en LINKKSYS 546G kan nyttes til å dele en ISDN linje mellom en stasjonær PC og en bærbar. Tenkte jeg ville sette opp et trådløst netverk når jeg skal kjøpe en bærbar PC. Foreløpig må jeg ta til takke med ISDN-linje, men før eller seinere må det komme ASDL også her jeg bor. Når en først skal gå til innkjøp av utstyr for trådløs forbindelse vil jeg satse på noe som kan ta både ISDN og bredbånd. Jeg ser at den nye anvefalingen fra Barbara går på LINKKSYS 546G Lenke til kommentar
knut Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 De fleste routere i dag støtter ikke isdn, du må dermed kjøpe en isdn router i tillegg til f.eks. et trådløst aksesspunkt eller router. Av enkle og gode isdn routere har Zyxel et godt utvalg. Merk da at det vil koste mer penger, og det kan dermed være mer fornuftig å bruke en pc til å dele nettilkoblingen. Du kan fortsatt benytte deg av både et aksesspunkt og den trådløse routeren. Men husk da å deaktivere DHCP serveren hvis du kjøper den trådløse routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå