aritalo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Snap! prinsippene er fortsatt de samme, sex er til syvende og sist det viktigste bindepunktet i ett hvilket som helst forhold.. og det er ingenting i veien for å gjøre research på ulike nettprofiler til du finner ei som matcher deg. PU for meg handler ikke om triks for å få seg kjøtt på kølla.. men heller bygge selvtillit og en tilltrekkende personlighet. Lenke til kommentar
Gjest grmbl Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 godt mulig synes allikavel det blir litt kunstig akkurat nå for tiden er det jeg som blir sjekka opp av ei, må si hun kom som bestilt da jeg var litt langt nede her siden jul :o Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Aaahh Gode gammle SWG Ja det er mer menn enn kvinner der inne hehehe, men så har jeg også mange gode venniner fra den tiden jeg spillte (ja har dem på msn og cam) Husker jeg brukte og flørte med alle som hadde en kvinnelig karakter. Men om du klarer å bli sammen med noen gjennom et MMO er litt mer tvilsomt, selv om det går jo ann! Ja det er mange fine damer jeg har møtt i SWG ihvertfall og mindre fine hehe Uansett, lykke til! Flørt i vei, men ja du må vere litt mer spesiell for at dem skal få din oppmersomhet enn resten av dem som har prøvd seg Humor og en god fantasi så kommer du veldig langt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 prinsippene er fortsatt de samme, sex er til syvende og sist det viktigste bindepunktet i ett hvilket som helst forhold.. og det er ingenting i veien for å gjøre research på ulike nettprofiler til du finner ei som matcher deg. PU for meg handler ikke om triks for å få seg kjøtt på kølla.. men heller bygge selvtillit og en tilltrekkende personlighet. Jeg synes ikke du burde være så sikker i din sak akkurat om dette. Å si at sex er det viktigste i et hvilket som helst forhold, vil være det samme som å si at du har inngående kjennskap til alle mennesker og deres sex- og kjærlighetsliv. Jeg skal ikke krangle på at det er en viktig del, og for mange er det helt sikkert den viktigste, men det er ikke alle som er komfortable med å starte et forhold i den enden. Det finnes nemlig en del mennesker som først blir forelsket, og så har de sex. Men én ting kan jeg være enig med deg i, og det er at man kan komme langt med god selvtillit og en tiltrekkende personlighet. Hvordan man skal komme dit, er en annen sak. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du har ingenting å miste på å vise interesse ovenfor disse jentene. Hvis de ikke er interesserte i et romantisk forhold så har du i alle fall prøvd. Selv er jeg en jente som før spilte mye WoW og lignende, jeg hadde kvinnelg karakter, men ble bare "sjekka opp" en gang. Han spurte om jeg var jente, når jeg sa ja, sa han kult. Og så ville han prate litt. Var ikke klar for et forhold på den tida, men hvis det var i dag tror jeg at jeg ville slått til Det virker som du kjenner disse jentene litt fra før også, da blir det ikke så rart hvis du vil ha mer kontakt. Men husk: et nei er et nei. Du kan spørre både en og to ganger, det er hyggelig og et komplement, men ikke vær masete. Good luck! Lenke til kommentar
DMN Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ingen interesse av noe PUA triks, eller å få meg pulingsJeg har aldri sett meg komfortabel med one night stands og lignende Jeg har lyst på et varig forhold, gjerne livet ut, og hva er vel bedre enn å få det med ei jeg deler mange interesser med. All respekt for det, jeg er sånn selv. Men come on, møte damer gjennom wow eller nettprofiler er veldig lavmål.. Det første jeg tenker da er at du har problemer med å møte jenter gjennom dine egne øyne og jeg kan garantere deg at 90% av slike forhold vil gå i søppla pga du starter forholdet i feil utgangspunkt. En jente som blir sammen med en gutt gjennom et spill er også veldig ofte tilbakeholdt og veldig desperat. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ...eller kanskje hun tilfeldigvis er singel for tiden og møter en artig gutt når hun sitter og gamer en kveld. Det finner tross alt alle mulige slags folk når man snakker med andre på nettet, og til og med i MMO. Ok, ikke PUA-folk, da, men alle andre. Det kan godt være at mange forhold som startes over nettet går i dass, men sannelig er det mange andre forhold som går ned der, også. En ganske betydelig prosent, vil jeg anslå. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Greit nok, men isåfall vil det være en "one in a million". Og helt ærlig så tror jeg vår venn her har en større sjanse på å møte en "anonym" gamer på byen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Joda, jeg vil heller ikke si at sjansene er veldig gode, men det er jo verdt et forsøk. Det hadde sikkert være mer effektivt å stikke på LAN, eller melde seg inn i Hyperion eller noe. Gamer chicks finnes over alt, men de er ikke alltid like lett å spotte ^^ Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Og noen ganger er de altfor lett å spotte hoho Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 MMORPG: Many Men Online Role Playing as Girls Det blir det samme som å famle etter "damer" i Thailand med det ene øyet igjen og 9 pils innabords. Utenom det kan jeg anbefale deg å finne ei ung dame i det virkelige liv. Type 16-18 år maks. Da kan du nemlig ofte "forme" dem slik du vil Som regel varer ikke det evig dog, men det er digg de månedene/åra det varer. Lenke til kommentar
Gjest grmbl Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det virker som du kjenner disse jentene litt fra før også, da blir det ikke så rart hvis du vil ha mer kontakt. Men husk: et nei er et nei. Du kan spørre både en og to ganger, det er hyggelig og et komplement, men ikke vær masete. Good luck! Spørre de om hva ? "skal vi møtes?" ? Det tar det nok en stund før jeg kommer til å gjøre Tok meg 2 mnd å manne meg opp til å spørre hu forrige, og det var etter vi hadde snakket sammen mye i et par mnd (dvs hun sendte like mye, om ikke fler, mld til meg) Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 men hvis det var i dag tror jeg at jeg ville slått til Hvor er du fra du da ? Neida Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det virker som du kjenner disse jentene litt fra før også, da blir det ikke så rart hvis du vil ha mer kontakt. Men husk: et nei er et nei. Du kan spørre både en og to ganger, det er hyggelig og et komplement, men ikke vær masete. Good luck! Spørre de om hva ? "skal vi møtes?" ? Det tar det nok en stund før jeg kommer til å gjøre Tok meg 2 mnd å manne meg opp til å spørre hu forrige, og det var etter vi hadde snakket sammen mye i et par mnd (dvs hun sendte like mye, om ikke fler, mld til meg) Ja. Skal vi møtes eller du kan si at du liker henne. Det kan godt være i en tøysete tone. Veit det er vanskelig å manne seg opp, har hatt samme problemet selv. Kjærlighetssorg er vanskelig og vondt, men å ikke tørre er nesten like vanskelig å vond. Kan ikke tvinge deg til å ta kontakt, men vil anbefale det. Spesielt siden det ikke er jenter du må ha kontakt med. Du kan bar kutte kontakten hvis det blir vonde følelser. Jeg har også opplevd å vise interesse, men bli avvist. Men for min egen del har jeg ikke angret det minste. Jeg vokste på det og jeg følte meg klar til å gå videre. Men jeg har samme problemet med å tørre å spørre i dag. Det er skikkelig vanskelig, det skal du ha. men hvis det var i dag tror jeg at jeg ville slått til Hvor er du fra du da ? Neida Hehe. Jeg bor i Oslo ;P Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Skru av hjernen din og tenk å bli avslått er ikke den verste ting du kan oppleve, du lever fortsatt etter på. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Som flere sier her; er vel ikke så stor sjanse for at det klaffer, men er jo bare å prøve. Selv er jeg jente, og jeg spiller WoW (og noen andre spill). Har spilt i diverse guilds, prata på vent, blitt kjent med folk irl osv, så maaange på serveren vet at jeg er jente - og guttene prøver seg! Er jo hyggelig med litt oppmerksomhet, men jeg er rimelig lei. Godt mulig mange andre jenter som spiller også er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå