Bjarnemann Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Heihei. Har blitt bedt ut på en (en) pils med noen venner i dag, og lurte på hvordan det går når jeg skal bokse kamp i morgen? Blir som sagt kun en, og det blir ikke sent. Er det en stor forbrytelse, eller går det greit? Eller om jeg kjører lettøl? Haster Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 èn pils blir fort til flere, vil anbefale deg å la være. Gå ut etter kampen istedet! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Sant. Dreit i det og vannt kampen istedet Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sant. Dreit i det og vannt kampen istedet Nice Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Takk-takk Men sånn generelt, hvor ille er det å ta seg ett stk pils når man er i hardttrening? Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Takk-takk Men sånn generelt, hvor ille er det å ta seg ett stk pils når man er i hardttrening? Det er som regel individuelt, men det er ikke ofte det vinkles i den positive retningen. Gjør et forsøk og kjenn etter på formen under treningsøkta, hvem vet, kanskje du ikke føler noen forskjell? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, så det går kun på feelingen? Ingen skjulte fysiologiske prosesser som grabber deg for alle musklene dine etter at du har vært og trent? Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ok, så det går kun på feelingen? Ingen skjulte fysiologiske prosesser som grabber deg for alle musklene dine etter at du har vært og trent? Jo, det er en hake med det hele. Det nedsetter proteinsyntesen. Men så spørs det hvor serriøst du tar treninga, om du er proffbygger er nok 1 å fornekte for alt i verden, mens for en gjennomsnittlig så går det vel fint. Og jo flere enheter du får i deg, jo mer utsetter du proteinsyntesen negativt. Jeg ville holdt meg til 1 pils og nøtet den til det fulle. Lenke til kommentar
different Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Og jo flere enheter du får i deg, jo mer utsetter du proteinsyntesen negativt. Jeg ville holdt meg til 1 pils og nøtet den til det fulle. Jeg har et spørsmål angående dette. Jeg kjenner mange som går og trener og deretter går ut og drikker seg sørpa. Kan det virke mot sin mening, eller får man et lite utbytte av det? Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Og jo flere enheter du får i deg, jo mer utsetter du proteinsyntesen negativt. Jeg ville holdt meg til 1 pils og nøtet den til det fulle. Jeg har et spørsmål angående dette. Jeg kjenner mange som går og trener og deretter går ut og drikker seg sørpa. Kan det virke mot sin mening, eller får man et lite utbytte av det? Alkohol (etanol) er jo gift, så å drikke seg sørpa på dette etter trening er nok ikke det beste man kan gjøre med tanke på at kroppen er i oppbygningsmodus og har behov for hvile etter økta. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 En kan da ikke gjøre noe? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Og jo flere enheter du får i deg, jo mer utsetter du proteinsyntesen negativt. Jeg ville holdt meg til 1 pils og nøtet den til det fulle. Jeg har et spørsmål angående dette. Jeg kjenner mange som går og trener og deretter går ut og drikker seg sørpa. Kan det virke mot sin mening, eller får man et lite utbytte av det? Alkohol (etanol) er jo gift, så å drikke seg sørpa på dette etter trening er nok ikke det beste man kan gjøre med tanke på at kroppen er i oppbygningsmodus og har behov for hvile etter økta. Takk-takk. Da burde det ikke være noe stress med et glass øl, så lenge jeg lar det bli ett Minner meg forøvrig om en gang jeg drakk en kvart liter sprit og en halv liter Malibu, før jeg sjangla gjennom byen og inn på treningsrommet til arbeidsgiveren min der jeg slukna. Våkner halvannen time, står opp, og har en lang og god treningsøkt Lenke til kommentar
xaco Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 mener å huske at myggen + et par til drakk seg driting i fotball vm i frankrike. men det er jo lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå