janken Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg har et problem med "krasj" (kortet låser seg). Jeg har et orginalt geforce2 (uklokka). Siden jeg har en treg maskin, så tenkte jeg at nedklokking kan være løsningen..Kan kortet ta skade av dette?? Eller kan jeg bare klokke ned så mye jeg vil.. Svært takknemlig for svar..:smile: [ Denne Melding var redigert av: janken på 2002-01-27 20:09 ] Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Nei, jeg kan ikke tenke meg at kortet tar skade av dette :razz: Tvert imot kan det heller forbedre levetiden til kortet iom. at det ikke produserer så mye varme! Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Hva med å få på kraftigere kjøling, så slipper du å klokke ned, derimot heller klokke opp :smile: Lenke til kommentar
janken Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Takker..for svar:) Jeg tror maskinen sin prosessor er en smule treg til kortet. Spill låser seg litt for ofte. Tenkte at kanskje dette var problemet på "låsingen". Tror problemet bare blir større om jeg klokker det opp. En ting til.. Er det mulig å kople ut litt av minnet på kortet f.eks 16 MB uten større inngrep Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Er du sikker på at du ikke har drivere som ikke virker? Bytt OS og prøv noen nye drivere. OG klokke ned burde være absolutt siste løsning. Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hadde ligninde problem, du kan prøve å installere via 4in1 driverene eller ivertfall agp-saken, det løste ivertfall mine problemer. Lenke til kommentar
janken Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg prøvde å installere 4 in 1 driver. Men jeg fikk error i installasjonen og d: parisjonen + E: og G: var borte vekk. Eneste løsning var formatering... :sad: Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 har du prøvd å installere bare agpdriverene? Lenke til kommentar
janken Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Nei, jeg har ikke prøvd det. Jeg har ikke hørt om agp driver? Hvor kan jeg eventuelt finne den? Lenke til kommentar
janken Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Nei, jeg har ikke prøvd det. Jeg har ikke hørt om agp driver..:/ Hvor kan jeg eventuelt finne den? Hva gjør den med pc en? Takker for svar ...:smile: [ Denne Melding var redigert av: janken på 2002-01-29 14:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå