Flodec Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Spørsmålet er enkelt: Er det noen gode konkurrenter til Komplett her til lands? Jeg tenker på en seriøs leverandør til behagelige priser. Har en sak med de nå, og gir ikke de meg det svaret jeg vil ha så ønsker jeg å endre leverandør av min bygge-PC til 9 tusen. Ønsker en leverandør som har stabil økonomi slik at jeg ikke risikerer at de er konkurs i neste måned. Lenke til kommentar
erikbon Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Spørsmålet er enkelt: Er det noen gode konkurrenter til Komplett her til lands? Jeg tenker på en seriøs leverandør til behagelige priser. Har en sak med de nå, og gir ikke de meg det svaret jeg vil ha så ønsker jeg å endre leverandør av min bygge-PC til 9 tusen. Ønsker en leverandør som har stabil økonomi slik at jeg ikke risikerer at de er konkurs i neste måned. Har hatt god erfaring med MPX, NetShop, Amentio og NetonNet. Eneste jeg synes er litt klønete er når de bruker Tollpost for å levere varene. Tollpost forventer at man er hjemme på dagtid. Funker dårlig for meg. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har hatt god erfaring med MPX, NetShop, Amentio og NetonNet. Eneste jeg synes er litt klønete er når de bruker Tollpost for å levere varene. Tollpost forventer at man er hjemme på dagtid. Funker dårlig for meg. Et generelt problem med speditører som ikke er vant til å levere til private (ennå). Så lenge man kan velge/se speditør og/eller leveringsbetingelser så kan man jo oppgi jobbadresse el. l. som leveringsadresse. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 har flere ganger opplevd spesielt med amentio at pakker har blitt sendt med på døren levering uten at dette har blitt varslet før de ringer etter mislykket forsøk på levering, så kommer de enten tilbake til et passende tidspunkt eller leverer på kontoret. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ser Amentio bruker posten. Min delePC ble 500 kr billigere hos Amentio. I tillegg har de forventet å ha alle delene mine på lager 1 februar i stedenfor 28 februar som Komplett gir meg. Ble "lurt" av en selger i ste med å slette en eksisterende ordre for så å legge den inn igjen bare fordi AMD hadde byttet varenummer på en CPU. Resultatet ble at hovedkortet mitt som hadde forventet levering 16 januar ble endre til 28 februar. Har sendt de mail og forklart min missnøye, og hvis de ikke klarer å overstyre systemet sitt så ser jeg meg nødt til å velge annen leverandør. Jeg bestilte byggesettet 6 januar og har veldig lite lyst til å vente i nesten 2 mnd før jeg får maskina. Har i utgangspunktet lyst til å handle hos Komplett, men ikke for enhver pris. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Flott. Fikk akkurat mail fra de om at kortet mitt kommer 23 jan, og ikke 28 feb. Så da opprettholder jeg min ordre hos Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå