Constanse Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kaizers Orchestra, helt klart! De er så spesielle, og så utvikler de seg hele tiden. At de i tillegg er helt fantastiske mot fansen gjør det bare bedre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Drudkh Har en spessiel plass i meg, og som aldrig vill forsvinne! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Underoath. Og Have Heart. Og The Smiths. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Legger Tool til i lista. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ser ikke ut til at jeg blir lei Paramore med det første hvert fall. Genialt! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg har enda ikke gått lei Roger Waters, Alice in Chains, Pink Floyd eller Jokke, til tross for uttallige timer med lytting. Per i dag ser jeg heller ikke for meg at det kommer til å skje med det første. Endret 12. februar 2010 av member-101642 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 of Montreal er perfekt. De har et godt låtutvalg, og de har prøvd ut mange forskjellige sounds gjennom årene. Anbefales på det sterkeste for deg som har en litt alternativ musikksmak. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Rammstein og System of A Down Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 The Eagles !! blir aldri dårlig:) Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har mange "favoritt" band, men om jeg skal velge tre band som definitivt skiller seg mest ut må det bli Pink Floyd, Opeth og Metallica (tilfeldig rekkefølge). Det som er så fint med disse bandene er at de spenner over et veldig stort område, musikalt sett. Fra det eksperimentelle og revolusjonerende Pink Floyd som har påvirket musikere i tiårene etter sin storhetstid (og vil fortsette), til det mer ekstreme men likevel myke Opeth. Rett og slett fantastisk musikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå