Gjest Gutt_19 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei, jeg er plaget med unormalt mye hårvekst på skuldrene (fra albuen og opp til skulderene). Det er snakk om veldig mye hår, ser mest ut som at jeg har en stor dott sort kjønnshår på hver skulder. Dette hemmer meg veldig sosialt. Jeg har store problemer med å ta meg på overkroppen foran andre. Det ser spesielt dumt ut siden jeg har helt normal hår vekst på resten av kroppen. Altså ikke hår på rygg, mage osv. Jeg har aldri sett lignende. Jeg har prøvd å vokse og barbere men det vokser utrolig fort ut igjen. Og da ser det bare ut som at jeg har sjegg på skulderene. Så spørsmålet er om jeg har noen mulighet til å få støtte fra helsevesenete til å fjerne håret(laser;diode). Dette er relativt dyrt og kommer fort opp i 15tusen kroner for en relativ permanent reduksjon på 90%. Og hvis det er mulig å få støtte til dette hvordan går man frem? Psykolog, lege etc? Jeg vet at i noen tilfeller så betaler helsevesenet/staten/... for opperasjon av utstående ører, så det må jo være muligheter her også. Håper på seriøse svar takk. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tja.. Du får bare vokse/barbere etterhvert som det vokser ut? Hvis ikke, burde du prate med fastlegen din og få han til og se på det. Har du en oppegående lege, vil jeg tro han hjelper deg videre med og søke om støtte for og få dette fjernet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå