NoobCannon Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Grafikk kort: Geforce 8800GT 512MB RAM Fikk følgende problem i dag: Maskinen har begynt å hengt seg hver eneste gang jeg spiller. Trodde først det var grafikk kortet siden fargene og teksturene ble helt dopet. Alt byttet farge og tekstuteren ble forvrengt. Kunne slå av spillet for så å slå av maskinen. Ingen BSOD. Siden jeg fikk det problemet antok jeg at the var noe feil med driverne noe sted, så nå har jeg byttet drivere helt fra 186 til 195 til ingen nytte. I stedet for annerledes grafikk, så hang maskinen seg med en gang, lyden stopped opp med en gang, ingen BSOD, ingen feil-meldinger, må drepe den ved å holde inn power knappen. Ingen muligheter for å slå av spillet andre måter. Dette skjedde også en gang jeg skulle surfe på nettet. Alt låser seg helt opp. Noen som har noen formening hva dette er? Noen plass jeg kan lete etter logger, rapporter o.l? Lenke til kommentar
zhanzet Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 har du prøvd å resette bios?, hvilket os har du, xp, vista, 7? kan også se om det ligger noe under event loggen Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 har du prøvd å resette bios?, hvilket os har du, xp, vista, 7? kan også se om det ligger noe under event loggen Glemte å nevne OS ja XP Pro 32-bit. Nope, har ikke resett BIOS. Skal se etter i event loggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå