Howard Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vi har snust på noen av Sonys rykende ferske 2010-modeller på lyd- og bildefronten. Les mer Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hoh. Da blir det SONY-TV på meg Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Mon tro om det blir noen fortsettelse av KDL xxE5500-serien (bilderammedesign), men med kantmontert LED. Er jo den som ser best ut klistra på veggen, så det burde jo vært den første med LED, spør du meg :-) Endret 15. januar 2010 av Edorph Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Den ser interessant ut denne HX9, men det spørs om den kan trekke mine øyne bort fra Samsungs C9000. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det kan være noe i Sonys måte å gjøre det på, litt avhengig av hva de legger i "ekstra funksjonalitet", jeg gikk for en TV med god bildekvalitet, og riktignk er den ikke så fantastisk fin, men den har masse funksjonalitet jeg ikke trenger. Funksjoner som interpolering, game mode og pixelmapping er nyttig, men utover det så bruker jeg ikke innebygde media-funksjoner, TV-tuner, masse forskjellige innganger osv. Så om de fjerner "riktige" funksjoner kan ideen være god. Ellers liker jeg tanken på et trådløst headset med digital overføring, det har vært alt for få av disse hittil. Men hva med å kanskje vudere wi-fi? AtW Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Synd de i Norge bare satser på modellene *00 og ikke *05 med satelitt-tuner. Det må da være mulig å selge selv om Canal Digital ikke har godkjent tunerne. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det blir nok HX9 på meg, bakLED. Men det blir nok mest sannsynlig etterfølgeren, det blir nok ikke oppgradering før i 2011. Tror da 3D teknologien hjemme har kommet litt lenger. Ser at Sony kommer med high end høytallere hit igjen. Husker for mange år siden da jeg var innom på en jobb hos Sony, stod å jobbet på demorommet dems, og spurte en som var innom fra Sony om oppsettet der. Elektronikken var meget bra sa han. Men de høytallerene der, kostet ca 60 tusen trodde han, var ikke verdt 20 en gang. Så kom en kollega inn, som han spurte om hva de kostet. Svaret var 120.000,-. Så jeg kommer nok aldri til å kjøpe noen Sony høytallere. Men en receiver kan det kanskje bli, så lenge de får gjort dem litt penere igjen, slik f.eks. VA555ES var. Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg hadde håpet at de ville komme med en OLED skjerm i år. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er enig - det er skuffende at OLED-satsningen uteblir. Sony uttalte nylig at det ikke kommer noen nye OLED-modeller i 2010. Håper Samsung, LG og andre pusher på, slik at det blir fart på utviklingen der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ingen har mye penger å satse på noe hvor volum ligger minst 3-4 år frem i tid. Derfor er det ingen som satser stort på OLED eller SED idag. Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror der er (helt) slutt med SED. Det hele strandet på patent rettigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg