b_torivar Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Jeg er ute etter ny strømforsnyning. Må være minimum 450w og kan ikke være større enn 12 x 6 cm i bredde og høyde. Noen ideer om hvor jeg kan finne dette, eller vil det være enklere å kjøpe seg et nytt kabinett? Endret 15. januar 2010 av b_torivar Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 PSU som er 6cm i bredden og 12cm i høyden? Da må jeg spør, hva slags PSU og hva slags kabinett har du? Lenke til kommentar
b_torivar Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 PSU som er 6cm i bredden og 12cm i høyden?Da må jeg spør, hva slags PSU og hva slags kabinett har du? Samme spurte jeg meg selv om. PSUen fulgte med acers kabinett da jeg kjøpte datamaskinen klarer ikke å finne noe produsent navn på selve psuen. :S Lenke til kommentar
b_torivar Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 PSU som er 6cm i bredden og 12cm i høyden?Da må jeg spør, hva slags PSU og hva slags kabinett har du? hehe, oppdaget min lille (men betydelige) skriveleif nå. Det er fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå