Lafro Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ta kontakt med Forbrukerombudet, kontaktinfo lenger oppe i tråden. Ja, kan prøve å ringe de i morgen Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, kan prøve å ringe de i morgen Sikkert best å venta til måndag. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, da har jeg ringt til forbrukerrådet og fikk dette svaret på min sak: Gå inn til butikken å betal 50kr for å ha levert en dag for seint. Og si at de må saksøke deg hvis de vil ha mer. Sier dere? Er det en risk i dette, eller bør jeg gå for det? :/ Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, da har jeg ringt til forbrukerrådet og fikk dette svaret på min sak: Gå inn til butikken å betal 50kr for å ha levert en dag for seint. Og si at de må saksøke deg hvis de vil ha mer. Sier dere? Er det en risk i dette, eller bør jeg gå for det? :/ Eg trur Forbrukarrådet veit betre enn nokon av oss her på forumet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kos deg ihvertfall med at de fleste videoutleiesjapper kommer til å gå konk ganske snart de nestene årene, burde ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå