Nilsen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kompakte spilltastaturer finnes det ikke mange av. Les mer Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ser jo bra ut dette synes jeg. Men hadde nok manglet piltastene tror jeg. Bra med fler tommelknapper også, noe som jeg savner på de fleste andre spill tastatur. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg liker konseptet med spilltastatur, men gjerne enda mindre enn dette, wolfking o.l feks, men det er jo ingen av de som er trådløse, er det virkelig ingen som ser verdien av et responsivt lite tastatur for sofagaming? AtW Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvor har del og home osv blitt av? Ser jo ellers fint ut, men en smule dyrt. Holder meg til gode gamle dell-tastaturet jeg Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Wikipedersen, de har de samme posisjonene i forhold til hverandre som de vanligvis har, men har blitt flyttet så de deler knapper med 456789, på samme måte har piltastene blitt flyttet til bunnen av numpaden. Jeg synes dette ser interresant ut, og ville kanskje vurdert det om jeg ikke hadde G15 fra før. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ah, la ikke merke til det. Ser jo stilrent og flott ut, så definitivt noe som skal vurderes når mitt nåværende tastatur går konk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 alt for småe "F" knapper, helt ubrukelig for spilling og alt annet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Dette er et av de bedre gjennomførte kompakte tastaturene jeg har sett. Det mangler bare noen mindre detaljer for å gjøre det glimrende til mitt bruk. Blant annet savner jeg tastene end, prtsc, scroll lock og pause. (De kan jo erstatte andre taster, men da mister man jo noe annet..). Det å slå av og på piltastene virker også litt knotete, i tillegg til at jeg kunne tenkt meg scrollhjul på venstre side og volumhjul. Jeg tror nesten jeg må designe mitt eget drømmetastatur for å bli helt fornøyd Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Dette er et av de bedre gjennomførte kompakte tastaturene jeg har sett. Det mangler bare noen mindre detaljer for å gjøre det glimrende til mitt bruk. Blant annet savner jeg tastene end, prtsc, scroll lock og pause. (De kan jo erstatte andre taster, men da mister man jo noe annet..). Det å slå av og på piltastene virker også litt knotete, i tillegg til at jeg kunne tenkt meg scrollhjul på venstre side og volumhjul. Jeg tror nesten jeg må designe mitt eget drømmetastatur for å bli helt fornøyd Om du i tillegg til volumhjul får med mulighet til play/pause og forrige/neste sang, og så laptoptaster, så kan vi dele på utviklingskostnadene? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, det høres ut som en god deal Hvis vi i tillegg gjør det trådløst med god respons så har vi sikret oss kunde nr 1 også. Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Så... basically det du trenger er et DiNovo Edge... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Så... basically det du trenger er et DiNovo Edge... Rent personlig synes jeg den for stor til gamingsbruk fra sofaen. AtW Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Så... basically det du trenger er et DiNovo Edge... Ja hvis du fjerner en halv meter på hver side, og får et ordentlig tastaturoppsett så nærmer vi oss. Jeg ser mer for meg noe i retning logitech ultra-x med volumhjul/stripe, og mediataster. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg ser ikke at dette kan være bra for spilling i det hele tatt. Det mangler piltaster, og ser litt for kompakt ut. Jeg klarer meg 100% med mitt 99kr tastatur og det ser mye bedre ut enn dette. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Refsa, du har alså ikke forstått poenget med produktet. Det er ikke sikkert du ikke ser at det kan være bra for spilling, men mange andre kan se det Piltastene og home/end og page up/down er integrert i numpadden, som det er nevnt flere ganger nå. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 bruker dere ikke F knapper i spilling da? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 bruker dere ikke F knapper i spilling da? 1. Sjelden 2. Hvorfor skulle man ikke kunne det med dette tastaturet? Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har ikke funnet noen tegn på at produsenten har forbedret produktkvaliteten, og dersom den er like dårlig som f.eks. på Roccat Kone, så styr unna LaAaNGT. Ved henvendelse til Support får man kun en standar-email som svar, og ingen info omkring løsning og forventet løsningstid (eller respons som sådan). Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Klarer ikke med beste velvilje å se hvordan dette tastaturet kan forsvare en prislapp på 700 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå