Chosen_One Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei. La over flere serier fra Laptop til Ps3. Når jeg la de inn i USB-sticken la jeg de i kategoriserte mapper, men når jeg kopierer (+copy på hele mappen) når USB-sticken er i ps3'en, så legger de seg kun inn som enkeltfiler. Dette resulterer i enorme mengder filer som er dårlig organisert og jeg vil ha de i mapper slik som det gjøres automatisk under "music". 2 karmapoeng til den som vet hvordan man legger mapper i Video-delen på ps3. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Du trykker trekant på videofilen også informasjon, også går du ned til album/mappe og skriver navnet på serien der. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Det fungerer fortsatt ikke. Er fortsatt en lang rekke enkeltfiler, og den vil ikke opprette selve mappene selv om navnet er endret. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det fungerer fortsatt ikke. Er fortsatt en lang rekke enkeltfiler, og den vil ikke opprette selve mappene selv om navnet er endret. Trykk på firkant et par ganger. Da legger han dem i "mapper". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå