Sinilio Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fyrte opp en gammel klassiker i Madden 2003 for et par dager siden, men har støtt på et problem. Spillet funker som fjell, men når jeg skal lagre står det at det ikke er diskplass ledig til å lagre til tross for at jeg har over 30GB ledig på harddisken. Har en mistanke om at det er på grunn av at det er gammelt at dette skjer og ikke er beregnet for en nyere maskin, men jeg lurer på om det er mulig å få fiksa dette? Har lyst til å starte en karrieremodus, men det er vanskelig å få det til uten å ha mulighet til å kunne lagre. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fyrte opp en gammel klassiker i Madden 2003 for et par dager siden, men har støtt på et problem. Spillet funker som fjell, men når jeg skal lagre står det at det ikke er diskplass ledig til å lagre til tross for at jeg har over 30GB ledig på harddisken. Har en mistanke om at det er på grunn av at det er gammelt at dette skjer og ikke er beregnet for en nyere maskin, men jeg lurer på om det er mulig å få fiksa dette? Har lyst til å starte en karrieremodus, men det er vanskelig å få det til uten å ha mulighet til å kunne lagre. Ikke vet jeg, men du kan jo teste det i Kompalitets modus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 har du flere disker? kan være slik at den prøver å lagre på en annen disk som du kanskje ikke har mer ledig plass på! Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 prøv dette: Høgreklikk på snarveien til spillet - egenskaper - kompatibilitet - kjør dette programmet i kompatibilitetsmodus for: og windows xp service pack 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå