fluefiskern Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Nei dro litt i fargespakene for å få litt sprut over fargene Men ikke så mye. Ja det ser ut som sommer Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 15. juni rakk jeg rett og slett ikke å ta bilde og det gjorde jeg ikke i går heller den 30. juni men da kommer det ett nå istedet. tror vel igrunn ikke man ser så mye forskjell Sol og sommer her i dag, varmt og traske igjennom skogen. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 15. juli i dag og i dag var det igrunn særdeles vått og glatt i skogen Tryna 2 ganger, sklei 4 ganger og er igrunn gjennomvåt 18 grader, mellom 6-9 m/s fra sørøst. Regnet ganske kraftig, begynte selvfølgelig å gi seg når jeg var ca hjemme Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 31. juli og ny skogtur i dag. Regnet når jeg gikk, blei opphold og lettskya ganske så fort. 10 m/s fra sør, 20 grader. Masse blåbær i skogen Bare 10 bilder igjen, må si jeg gleder meg til å bli ferdig Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Må legge til ett bilde her, er ikke med i utfordringen men er fra samme sted 15 minutters lukketid, tatt i natt på jakt etter Nordlys, nordlysbildene fra plassen blei ikke så stas men Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 15. august er ett faktum 20 grader 8-10 m/s fra nord. overskyet og varmt. Å jeg gleder meg til 2011 Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Litt forsinket grunnet en liten fjelltur Sol og pent vær i dag, litt vind fra nord men ellers ok. Objektivet er levert inn til service grunnet fall, så spørs om jeg rekker noe bilde den 15 september. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Japanphoto sin forsikring betaler man iallfall ikke for hurtighet. Fortsatt ikke fått objektivet tilbake fra service. Men tok 4 bilder jeg klinet sammen på 17mm f/10. Ikke helt det samme utsnittet men ikke langt unna. Sol og vind fra sør, høsten begynner å vise seg og det er en klar fin luft ute. Satse på at neste bilde blir med riktig objektiv igjen. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ser framleis sommarleg ut. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ja men nå ser jeg det fort går mot høst, det blir gulere og gulere for hver dag her. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Siste september og i dag var det slikt vær det skal være om høsten. Sol, vindstille og 10-12 grader. Ikke noe nattefrost enda, men er ikke langt unna Fortsatt ikke fått objektivet mitt tilbake fra service, så derfor blir bildeutsnittet som det blir. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 15. oktober. Sol, nesten vindstille og minusgradene har kommet om natten. Fint høstvær i dag også Japanphoto sin fantastiske superforsikring har enda ikke klart å reparere objektivet mitt. 2 september ble det levert. Må inrømme jeg begynner å bli lei utfordringen Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke lenge igjen nå så har du hele sirkelen, -hold ut! Det blir en kul lysbildeserie / animasjon. Flotte høstfarger nå, -betydelig gråere neste gang... Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja jeg skal ikke gi meg nå Bare 5 bilder igjen, ca 5 timer, ca 15000 meter og ca 20000 skritt Det skal vi klare. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja, følger jo med. Men kommenterer jo sjelden. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 31. oktober og en søndagstur i strålende solskinn. Litt vind fra sør, uhyggelig bløtt i skogen og lite blader på trærne. Veldig disete idag. bare 4 bilder igjen og jeg har fått tilbake mitt 10-22 fra service Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 2 dager blir jeg nok forsinket med bilde. Jobber litt ugreie tider denne uka Mørkt når jeg reiser og mørkt når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) 15. juli i dag og i dag var det igrunn særdeles vått og glatt i skogen Tryna 2 ganger, sklei 4 ganger og er igrunn gjennomvåt 18 grader, mellom 6-9 m/s fra sørøst. Regnet ganske kraftig, begynte selvfølgelig å gi seg når jeg var ca hjemme Du hadde vel ikke forventet noe annet vær,var jo i fellesferien Kommentarene dine ga denne utfordringen et veldig interessant perspektiv. Endret 15. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 17. november. To dager forsinket grunnet jobb. 4-5 minusgrader, 4-5 m/s fra nord. Og litt snøkorn i lufta. Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Der ble det forandring, ja. Endelig et bilde som skiller seg litt ut fra alle solskinnsbildene Jeg synes dette bildet er et av de klart beste i hele serien. (Selv om jeg ville foretrukket å ha litt mindre av den strukturløse himmelen hvis det skulle vært presentert som et enkeltbilde). -trygve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå