Gå til innhold

Årsutfordring 2010 - ein stad, eit år - fluefiskern - mossesundet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da skal vi se om jeg klarer å smyge meg opp til Kandidat istedet for pingle, tør ikke ta beslutningen helt enda men uansett

I dag var det 10-11 minusgrader, vind fra nord på rundt 2 m/s og lett snøvær. Tror jaggu jeg bomma på fokus, mulig snøen som ødla for meg, var i alle fall ikke verken varmt eller trivelig der i dag :)

post-41504-1264936746_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

I dag var turen jeg hadde gruet meg mest til grunnet snø. Enkelte steder hadde jeg snø til livet, men stort sett gikk det greit. Målte hvor langt det var og fra jeg gikk hjemmefra til jeg var hjemme igjen hadde jeg gått 2.63 km og brukt 3350 skritt :)

Rundt 0 grader, vind 3-5 m/s fra nord/nordvest.

post-41504-1267356723,1504_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er et fint motiv for en sånn serie det her, og mye mer tiltak enn jeg turte å gå for. Liker presisjonen i kameraplasseringen din også!

Ser vi Mossesundet fra sør-øst eller fra nord-vest her? Jeg pleier å ligge på svai i Kongshavn nord på Jeløya noen ganger i seilsesongen - nå er det kun kort tid til årets første helgetur :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Da har det blitt 30 april, og ser strengt tatt ut som kandidat er innenfor rekkevidde. Ser at jeg bommer litt med plasseringa nå som snøen er borte, men ganske så samme utsnitt enda

Lett overskya vær i dag, rundt 3-5 m/s, 13-14 grader ute og så og si tørt og fint i skogen. Og det begynner å bli grønt :)

Dagens bilde blei slik:

post-41504-1272627912,8797_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da var det 31. mai. Blå himmel og virkelig sommertemperatur ute. 2-4 m/s fra vest. 20 grader og egentlig veldig deilig i sola.

Ja, nå begynner det å se virkelig trivelig ut :) Det var flotte farger på det bildet; har du brukt polafilter for å få så dyp blåfarge på himmelen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...