~ David ~ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Jeg besvarte denne i går, men da jeg nå gikk inn på forumet fikk jeg spørsmål om å delta enda en gang. Kan vi få inn en cookie som sier at man har besvart den? Eller må jeg belage meg på å få den i fleisen hver gang jeg kommer på forumet i en uke framover? Endret 20. januar 2010 av This is David Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei! Dette er en undersøkelse som visstnok kjøres over hele nettverket. Jeg skal ta og viderebringe beskjeden Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Hei igjen Den kom ikke opp nå, så mulig det har ordnet seg. Begge gangene skjedde det på jobb-PCen; har ikke fått den her hjemme. Mulig det er en eller annen brannmurinnstilling på jobben. Får se på mandag om den dukker opp igjen. Er jo ingen krise, men litt irriterende om den skulle poppe flere ganger om dagen i en uke (eller hvor lenge undersøkelsen skal pågå). Takk for tilbakemelding, og god helg =) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kanskje det er sikkerhetsinnstillingene i nettleseren på jobb-PCen som hindrer undersøkelsen i lagre tilstrekkelig med informasjon om deg til at du ikke får ta undersøkelsen flere gang. F.eks om cookies er avslått e.l. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Har hvertfall ikke fått den flere ganger, så det har tydeligvis ordnet seg. Kan bare stenge emnet nå. Takk for hjelp =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg