Gå til innhold

Jeg ønsker kritikk av LagHjemmeside.com

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har jobbet med webutvikling i over 10 år og de siste 4 årene har jeg for det meste jobbet med Wordpress som publiseringsløsning. Jeg elsker Wordpress.

Nå har jeg skrevet en guide som handler om hvordan man lager en hjemmeside/blogg med Wordpress fra start til mål.

Jeg har også beskrevet mange SEO-triks som man bør gjøre med sin WP-installasjon.

Sjekk siden og gi meg kritikk.

Lag hjemmeside med Wordpress

//Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Favicon

2: Ser veldig ut som en domeneparkeringsside ved første blikk

3: "Lag hjemmeside, " er med i hver overskrift.

4: Stavelses- og grammatikkfeil

5: Generelt er fargene ganske lite innbydende. Jeg får ikke lyst til å lese.

Lenke til kommentar
Velg noen av våre anbefalte hoteller, Active 24, One.com eller Web10 så får du en bra løsning som kommer å fungere i lang tid framover.

siden du sier one.com er en bra løsning antar jeg det der er vitsedelen av siden?

tipper du har brukt 3-4timer på hele siden?

4artikler hvor ene er spekket med referral linker til middels/dårlige hosts pakket inn i et litt kjedelig theme.

har du drevet med webutvikling i 10år så er jeg moses...

ser forøvrig i en annen tråd du sier

Denne siden var til stor hjelp når jeg skulle lage en ny hjemmeside. Her får du hjelp med alt, fra start til mål, med å bygge en webside med Wordpress.

http://laghjemmeside.com

/John

men det var jo bra, for er egentlig ikke så ofte sider med guider hjelper den som skrev de selv :D

men kanskje det var en annen personlighet og du er lettere skitzofren? siden du bytter mellom hete jonny,john og øystein.

Hei,

Tenkte informere om denne siden. En ny komplett guide som hjelper det å lage en hjemmeside enkelt, men samtidig profesjonelt, med bruk av Wordpress. Mange SEO-tips er inkludert.

Lag Hjemmeside enkelt og profesjonelt med Wordpress

/Jonny

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

-Valideringsfeil

-Spam

-"Tenkte jeg skulle... " er en formulering som usikre folk bruker for å unnskylde seg for å uttalle seg om noe. Det trenger du ikke når du selv er sjefen på siden din!

-Hvorfor "Uncategorized" istedetfor norsk?

-"Flere steder står det [...]", hva er det "[...]" ?

-Det er to ting i hovedmenyen, Kom i gang og Om.... Den som er klikket, blir merket med hvit, men den merkingen forsvinner i det du velger en undermeny.

-Engelsk datotekst

-Litt for personlig, som "jeg liker ikke IE".

"Error: please fill the required fields (name, email)." <-- engelsk. Og må klikke tilbake i nettleseren.

Endret av MikkelRev
Lenke til kommentar

Siden har et ok design, men det er altfor mye tekst på forsiden.

Og mye av den teksten inneholder "smør-på-flesk"-formuleringer. F.eks.

Lag Hjemmeside, Publiseringsløsning (Wordpress):

Først tenkte jeg at jeg skulle beskrive forskjellige måter å lage hjemmesider på

I de to neste avsnittene har du vært flink og forholdt deg til å informere med en skriftlig skrivemåte. Så ramler du utenfor igjen og skriver muntlig.

Lag hjemmeside, Innhold og søkemotoroptimalisering:

Ja, hva skal man si… Uten bra innhold på din hjemmeside er det ingen mening med å ha en hjemmeside i det hele tatt.

I tillegg til åpenbare skrivefeil, så tror jeg du bør seriøst vurdere en omskriving av hele den teksten. Etter min mening er det for mye tekst på forsiden.

Må trekke frem en ting til. Hentet fra om meg-siden:

Denne hjemmeside er tatt fram for å hjelpe all som har lyst til å prøve å lage en hjemmeside, men som ikke tør å prøve fordi de ikke forstår hvordan det skal gjøres.

Jeg som ligger bak denne siden, arbeider selv som IT-konsulent innen web, programmering, søkmotoroptimalisering, samtidig som dette er en hobby for meg på fritiden.

Hva i huleste menes med at du ligger bak denne siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...