diabbus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei, Jeg har jobbet med webutvikling i over 10 år og de siste 4 årene har jeg for det meste jobbet med Wordpress som publiseringsløsning. Jeg elsker Wordpress. Nå har jeg skrevet en guide som handler om hvordan man lager en hjemmeside/blogg med Wordpress fra start til mål. Jeg har også beskrevet mange SEO-triks som man bør gjøre med sin WP-installasjon. Sjekk siden og gi meg kritikk. Lag hjemmeside med Wordpress //Øystein Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 1: Favicon 2: Ser veldig ut som en domeneparkeringsside ved første blikk 3: "Lag hjemmeside, " er med i hver overskrift. 4: Stavelses- og grammatikkfeil 5: Generelt er fargene ganske lite innbydende. Jeg får ikke lyst til å lese. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Siden adresserer folk i Norge. Hvorfor ikke et .no-domene? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Velg noen av våre anbefalte hoteller, Active 24, One.com eller Web10 så får du en bra løsning som kommer å fungere i lang tid framover. siden du sier one.com er en bra løsning antar jeg det der er vitsedelen av siden? tipper du har brukt 3-4timer på hele siden? 4artikler hvor ene er spekket med referral linker til middels/dårlige hosts pakket inn i et litt kjedelig theme. har du drevet med webutvikling i 10år så er jeg moses... ser forøvrig i en annen tråd du sier Denne siden var til stor hjelp når jeg skulle lage en ny hjemmeside. Her får du hjelp med alt, fra start til mål, med å bygge en webside med Wordpress. http://laghjemmeside.com /John men det var jo bra, for er egentlig ikke så ofte sider med guider hjelper den som skrev de selv men kanskje det var en annen personlighet og du er lettere skitzofren? siden du bytter mellom hete jonny,john og øystein. Hei, Tenkte informere om denne siden. En ny komplett guide som hjelper det å lage en hjemmeside enkelt, men samtidig profesjonelt, med bruk av Wordpress. Mange SEO-tips er inkludert. Lag Hjemmeside enkelt og profesjonelt med Wordpress /Jonny Endret 16. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) -Valideringsfeil -Spam -"Tenkte jeg skulle... " er en formulering som usikre folk bruker for å unnskylde seg for å uttalle seg om noe. Det trenger du ikke når du selv er sjefen på siden din! -Hvorfor "Uncategorized" istedetfor norsk? -"Flere steder står det [...]", hva er det "[...]" ? -Det er to ting i hovedmenyen, Kom i gang og Om.... Den som er klikket, blir merket med hvit, men den merkingen forsvinner i det du velger en undermeny. -Engelsk datotekst -Litt for personlig, som "jeg liker ikke IE". "Error: please fill the required fields (name, email)." <-- engelsk. Og må klikke tilbake i nettleseren. Endret 17. januar 2010 av MikkelRev Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Siden har et ok design, men det er altfor mye tekst på forsiden. Og mye av den teksten inneholder "smør-på-flesk"-formuleringer. F.eks. Lag Hjemmeside, Publiseringsløsning (Wordpress): Først tenkte jeg at jeg skulle beskrive forskjellige måter å lage hjemmesider på I de to neste avsnittene har du vært flink og forholdt deg til å informere med en skriftlig skrivemåte. Så ramler du utenfor igjen og skriver muntlig. Lag hjemmeside, Innhold og søkemotoroptimalisering: Ja, hva skal man si… Uten bra innhold på din hjemmeside er det ingen mening med å ha en hjemmeside i det hele tatt. I tillegg til åpenbare skrivefeil, så tror jeg du bør seriøst vurdere en omskriving av hele den teksten. Etter min mening er det for mye tekst på forsiden. Må trekke frem en ting til. Hentet fra om meg-siden: Denne hjemmeside er tatt fram for å hjelpe all som har lyst til å prøve å lage en hjemmeside, men som ikke tør å prøve fordi de ikke forstår hvordan det skal gjøres. Jeg som ligger bak denne siden, arbeider selv som IT-konsulent innen web, programmering, søkmotoroptimalisering, samtidig som dette er en hobby for meg på fritiden. Hva i huleste menes med at du ligger bak denne siden? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Siden adresserer folk i Norge. Hvorfor ikke et .no-domene? For å kunne få et .no domene så må man være en organisasjon eller bedrift registrert i brønnøysund registeret Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nok så off-topic, men her finner du en komplett liste over hvem som kan registrere .no-domene. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Dette virker som en reklametråd, siden trådstarter spammer linken rundt i diverse andre tråder. Lenke til kommentar
masb Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 synes det bildet øverst i teksten så malplassert ut. Om du kan unngå den reklamen midt inni der så hadde det også vært bra. Nå ser det bare feil ut. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Trådstarter: Hvorfor spør du om kritikk når du ikke retter deg etter den? Sånn for å se hva du får og ikke bry deg? De som gir kritikk gjør det for en grunn, og det er ikke overseelse. Skjerpings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå