GLN Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er faen meg så typisk for alle kamper denne sesongen. Vi har tapt et tosifret antall poeng de siste 5minuttene i kampene. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Venta på det ja. Få Pachecho inn nå fort som faen. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Faens fittedrit! Er så dritlei! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hyggelig å diskutere med dere i disse 4 årene folkens. Nå henger jeg meg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Uflaks med Kuyts heading, men dere hadde ikke fortjent mer enn maks 1p heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det var en utrolig lett header. Ufattelig svakt av Kuyt, ufattelig. På dette nivået. Det var verre enn Rooney og Berba på hode til sammen. Uflaks med Kuyts heading, men dere hadde ikke fortjent mer enn maks 1p heller. Som Andy Gray å Sky sa. Dirk Kuyt can bemoan his bad luck all he wants, he should be BURYING that. Simple. Og det er helt sant også. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) ahhahahahahhah liverpool! syns nesten synd på dem Endret 16. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Det er faen meg så typisk for alle kamper denne sesongen. Vi har tapt et tosifret antall poeng de siste 5minuttene i kampene. Første gangen dere har sluppet inn mål etter 80 min eller noe, sa de på Sky. (PL) Endret 16. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er så forbanna trist at våre to beste spillere er de som er skada mest. Torres hadde lett heada den i mål. Kjenner jeg er skikkelig lei Kuyt nå... For å ta noe positivt ut av kampen - Kyriakos var ganske god. Reina fortsetter også å spille bra, som han har gjort hele sesongen. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det poenget kommer greit med om pool skal kapre EL-plass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er faen meg så typisk for alle kamper denne sesongen. Vi har tapt et tosifret antall poeng de siste 5minuttene i kampene. Første gangen dere har sluppet inn mål etter 80 min eller noe, sa de på Sky. (PL) Hvis dette stemmer så ler eg Tc. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Det var det de sa på Sky! Kuyt intervju nå på Sky, han er faen meg KNUST. Ser ut som han skal begynne å gråte. Kyrgiakos fikk banens beste. Endret 16. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kyrgiakos fikk banens beste. Fortjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Den siste headingen til Kuyt oppsummerer hele Liverpool sessong. Men i denne kampen så fortjente ikke Liverpool mer en 1p. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Den siste headingen til Kuyt oppsummerer hele Liverpool sessong. +1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva faen. Hvor mye sopp har Rafa røyka og hvor langt opp i rævva har han stappa huet sitt når han stiller med det laget der? Jeg blir så JÆVLIG flau altså. Helvete heller. Faen meg helt spinnvilt at det i det hele tatt går ann. 6 forsvarsspillere og to defensive midtbanespillere, med Aquilani, Maxi, Riera og Pacheco på benken. Rafa må ha skada hodet sitt noe ille. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Way to distroy a joke,Guttorm. Gleder meg til kamp nå. Wake up and smell the Irony, i faild. Ikke så rart egentlig, ikke sovet på halvannet døgn, pluss at det faktisk var United det var snakk om. Hmm, noe slik da: Reina Degen - Carra - Skrtel - Kyrgiakos - Insua - Aurelio Lucas - Mascherano Kuyt Ngog Helt i henhold til det jeg og du snakket om tidligere, agree, do you not? Hvem missa gigasjansen på slutten? Nyhetene sa det var en? Tragisk at Pache ikke får sjansen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kuyt header i stanga på åpent mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå