Varmo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 16.01.10 Stoke - Liverpool Kampstart: 13.45 (GMT +1) Canal + Sport 1 - Sky Sports Dommer: Liverpool drar avgårde for å møte Stoke tidlig denne lørdagen. Kampen som også blir Liverpools første i Premier League i dette tiåret. Liverpool kommer fra to strake ligakamper i romjulen, etterfulgt av henholdsvis uavgjort og tap mot Reading i FA Cupen som endte med tidlig exit. Laget fra Merseyside befinner seg for øyeblikket på en 7. plass. Stoke på sin side står med kun 4 poeng på de siste 6 kampene, selv om det ble sliteseier og 3-2 mot Fulham forrige runde. Tony Pulis mannskap ligger på en foreløpig 10. plass. Etter sjokktapet for Reading ventet enda flere dårlige nyheter for Liverpool, Gerrard, Benayoun og Torres er ute i henholdsvis to, fire og seks uker og Liverpool er betraktelig svekket offensivt. Maxi Rodriguez ble klar for klubben på onsdag, og ventes involvert i denne kampen. Aquilani som viste lovende takter mot Reading og spilte samtlige 20 minutter forventes også å starte kampen. Han vil mulig får selskap av Mascherano sentralt på midten som er tilbake fra suspensjon og skade. Igjen en kamp Liverpool må vinne for å ha heng på de fire øverste lagene. Også viktig med selvtillit før en meget viktig kamp mot Tottenham i midtuken som kommer. Vi satser alt på rød seier og en god start på helgen Mulig startoppstilling - Liverpool: ----Reina---- Degen-Carragher-Agger-Insua ---Mascherano--Aquilani--- Kuyt--Rodriguez--Aurelio ----N'Gog---- Mulig startoppstilling - Stoke: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 God først post som vanlig Må i giftemål i morgen, desverre kvalifiserer ikke Liverpool kamp som fritak. Kampen går faktisk midt i kirketiden, hehe. Minitv? Vell, håper på seier og opptur nå. Regner med laget ble som jeg satte opp her tidligere. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kan ikke si jeg gleder meg til denne kampen her. Reading-kampen har ødelagt alt av optimisme jeg hadde. At Torres og Gerrard ikke spiller i morgen, eller kommer til å spille de kommende ukene, så ser ikke dette lyst ut altså. Håper Maxi får spille i morgen også, vi trenger virkelig nytt blod i spillet vårt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Great, mister kampen grunnet jobb. Igjen. Kanskje like greit, har ikke verdens beste følelse akkurat. Men dog, en gang må det snu også da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kun 3 poeng er godt nok her, uansett f. Taper vi skal jeg legge meg ned og grine, filme det og legge det ut her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tidlig kamp og sånt, gleder meg. Tror Liverpool løfter seg nå, begynner å haste. Tåler vel maks 3-4 poengtap til dersom det skal bli CL neste sesong, og en av de poengtapene kan ikke komme mot Stoke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Midtbanen må bli bedre foran mål. samt N'Gog skal på skuddtrening. Han brenner sjanser like a motherfucker, og er ikke flink nok(enda) til å skape sjanser på egenhånd. Å starte med en spiss i denne kampen er direkte vanvidd. Er forøvrig sikker på at Liverpool vinner. Endret 16. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror ikke vi har to spisser daniel siden Babel er vraka. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tipper vi starter med 2 spisser i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror ikke vi har to spisser daniel siden Babel er vraka. Kuyt-N'Gog. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er forøvrig sikker på at Liverpool vinner. Når er du ikke det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er forøvrig sikker på at Liverpool vinner. Når er du ikke det? mot united Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 United har jo nærmest vert bankers i det siste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Way to distroy a joke,Guttorm. Gleder meg til kamp nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) "Fikk akkurat bekreftet på LFCTV live at Agger er ute med skade, Kyrgiakos inn. Maxi og Aquilani på benken. Kuyt og Ngog spiller." Kan ikke være sant................... Endret 16. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 The Reds XI in full is: Reina, Carragher, Skrtel, Kyrgiakos, Insua, Lucas, Mascherano, Degen, Aurelio, Kuyt, Ngog. Subs: Cavalieri, Pacheco, Darby, Spearing, Riera, Rodriguez, Aquilani. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Vi byr opp til sambafotball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 The Reds XI in full is: Reina, Carragher, Skrtel, Kyrgiakos, Insua, Lucas, Mascherano, Degen, Aurelio, Kuyt, Ngog. Subs: Cavalieri, Pacheco, Darby, Spearing, Riera, Rodriguez, Aquilani. Hmm, noe slik da: Reina Degen - Carra - Skrtel - Kyrgiakos - Insua - Aurelio Lucas - Mascherano Kuyt Ngog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå