larseer83 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hei! Satt å surfa litt på nett igår så ble plutselig hele skjermen full av små firkanter, så begynte den å flakke helt villt før den slo seg av. Åpna maskina og støvsugde ut endel støv, tok ut vifta på skjermkortet rengjorde nøye og satt sammen. Funka fint resten av kvelden. Så idag når jeg slår på maskina skjer akkuart det samme som igår bare at jeg kommer bare til vista logoen i oppstart så blir det blåskjerm... Lukter det retur av skjermkort til Komplett, eller kan det være andre komponenter som forutsaker dette??? Har aldri vært plaget en eneste dag med maskina før igår... (har hatt den siden 01.10.2009) Dette er et HIS Radeon HD 4870 Fan 1GB GDDR5PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, HDCP, 750/3600MHz kort! Kan og legge til at jeg klarte å avinnstallere drivere igår og legge inn på nytt, uten hell tydeligvis.. Bilder av seansen: Endret 15. januar 2010 av CCCCyanide! Lenke til kommentar
War Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Under boot, sjekk temp på pgu (for eks rivatuner) Hvor høy er denne? Skjer det hele tiden nå? Når oppdaterte du driveren? Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Under boot, sjekk temp på pgu (for eks rivatuner) Hvor høy er denne? Skjer det hele tiden nå? Når oppdaterte du driveren? Som det står i første post klarte jeg å oppdatere driver igår og alt gikk fint. Tempen er jeg usikker på for det går ikke ann å se noe siden bildet bare flakker under boot. Hvis det har noe å si har maskina stått urørt dvs helt kald og det starter med en gang jeg slår på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå