Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Okey, det startet med at jeg møtte en gutt. Han var utrolig snill og sånt. Første gangen vi møttes var hjemme til han gjennom noen venner. Det endte til opp med at vi sov over der, og jeg måtte sove med han (jeg hadde ikke noe i mot det selvfølgelig). Han sa han var singel så det gikk bra. Dagene etter det får jeg vite av mange andre folk at ex'en til han gutten skal banke meg og blabla. Jeg har jo ikke gjort henne noe, eller de var jo sammen før, men hun var jo utro mot han flere ganger og han også. Hvis hun har så lite respekt for han, hvorfor skal hun bry seg om det han gjør ? Det har vært opp og ned med de og de kranglet hele tiden imens de var sammen. En dag møtte jeg på henne og hun begynte å kjefte meg opp. Jeg ble jo lei meg fordi det er jo ikke så artig å bli kjeftet opp foran andre folk når det ikke er noen grunn. Hvis hun skal kjefte på noen, så bør det jo være han ? Jeg og han gutten har jo møttes flere ganger etter det, og vi har jo liksom "holdt" på. Men det som beskymrer meg er hun ex'en, hun ringer han hele tiden og maser på han. Hun vil jo tydelighvis ha han tilbake, med det samme som hun ikke bryr seg om han. Noen ganger snakker de til hverandre når de møtes, andre ganger ikke (fordi de krangler så mye). Men imens vi har "holdt" på, vet jeg at ex'en har vært hjemme til han. Og da skjønner jeg ikke helt hva han vil :s Han sier de er bare venner og sånt, ikke noe mer, men sammtidlig vi har holdt på har de jo hatt sex. Det er ikke så enkel å snakke med han, fordi det virker som han ikke bryr seg så mye egentlig, han tenker jo bare på en ting, sånn som de fleste gutter gjør, altså sex. Han vil liksom bare ha noen å ha sex med, ferdig med det. Men når vi er sammen, så er han så utrolig grei og alt det der. Virker ikke som han er den personen som tenker på sex bare, så det blir så vanskelig. Begynner jo å få litt følelser for han.. Jeg vet ikke helt om jeg skal fortsette å være med han eller om jeg bare skal kutte ut. Jeg vill ikke bli såret eller noe sånt, og jeg vill heller ikke at han skal holde på med ex'en sin sammtidlig som han holder på med meg... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det virker jo ikke akkurat som om denne gutten bryr seg så veldig mye om deg da. Man har da ikke sex med ekskjæresten sin, samtidig som man er sammen med en annen jente. Det er bare galt. Hvis du har veldig lyst til å være sammen med ham, får du stille ham et ultimatum, deg eller ekskjæresten. For min del høres ikke fyren ut som noe å ta vare på. Men det er ditt valg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Still ultimatumet: Enten så kutter du kontakten med henne eller så har ikke vi noen framtid. Tidligere ting kan ligge som en ødeleggende ting og plutselig bare eksplodere ut av kontroll.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå