colombia Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Denne meldingen får jeg opp hver gang jeg starter PC'n opp. Får den ikke bort, men tror ikke den skaper problem. Hvordan får jeg den bort? Takker Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Søk på nettet med navnet på dll-filen kan tyde på at du har/har hatt besøk av en trojaner uten at alt er ryddet opp i. Maskinen kan fortsatt være smittet. Se sticky i forumet for Antivirusprogrammer og Datasikkerhet hvor du kan lese hva du nå bør gjøre. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Flytter tråden til Antivirusprogrammer og datasikkerhet. Send meg PM hvis noen ikke er enige Endret 15. januar 2010 av hernil Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Last ned MBAM til skrivebordet. Velg Norsk språkdrakt-->kjør hurtig systemskann. Når MBAM er ferdig åpner den en logg,den poster du. --- Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programmet kjører. post logg C:\combofix.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå