Gå til innhold

Hvordan få tak i C-vitamin 1000 mg billig? Trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tidligere kjøpt C-vitamin på ebay, og det har fungert fint. Jeg tar 2000 mg om dagen, og opplever at jeg har redusert antall forkjølelser dramatisk i forhold til tidligere. Jeg ønsker derfor å fortsette med dette.

Men nå sier ebay, hver gang jeg trykker på en link til et listet kosttilskudd-produkt, at "this item is not accessible due to Paris court decisions" eller noe i den duren.

Jeg er frustrert og lurer på:

Kan noen gi meg en link på en nettbutikk som selger høydose C-vitamin til en okay pris? Det må være et EU-land, da det ikke er tillatt å ta inn C-vitamin fra land uten for EØS.

Hilsen Kristin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har tidligere kjøpt C-vitamin på ebay, og det har fungert fint. Jeg tar 2000 mg om dagen, og opplever at jeg har redusert antall forkjølelser dramatisk i forhold til tidligere. Jeg ønsker derfor å fortsette med dette.

Men nå sier ebay, hver gang jeg trykker på en link til et listet kosttilskudd-produkt, at "this item is not accessible due to Paris court decisions" eller noe i den duren.

Jeg er frustrert og lurer på:

Kan noen gi meg en link på en nettbutikk som selger høydose C-vitamin til en okay pris? Det må være et EU-land, da det ikke er tillatt å ta inn C-vitamin fra land uten for EØS.

Hilsen Kristin

Denna butikken selger både brustablett og tabs. Har ingen erfaring med de selv. Jeg kjøper selv i sverige, har samme erfaringer som deg når det kommer til at forkjølelse uteblir med 1000mg :)

Lenke til kommentar

Takk, men dette er alt for dyrt i forhold til det jeg vanligvis kjøper. Når jeg har kjøpt c-vitamin på ebay betaler jeg kanskje 150 kr for 300 tabletter.

Jeg trenger en nettside med store forpakninger 1000 mg`s C-vitamin, og der disse ikke koster så veldig mye.

Og så bør det være en side som folk har prøvd ut selv, fortrinnsvis. Det er jo mange sider som ikke shipper til hele verden, og det tar så mye tid å forske seg fram til det på egen hånd.

Pluss at jeg har vært borti en del leverandører hvis pakker blir mye kluss når de kommer til tollen (de er ikke merket riktig, jeg får brev der tollvesenet ber om lov til å åpne pakken, jeg må styre masse med det, slitsomt), og det er også kjipt....

Så: Billig og selvprøvd, anyone?

Lenke til kommentar

http://www.iherb.com/Now-Foods-C-1000-Caps...psules/475?at=0

Rundt 100,- for 250 tabletter à 1000mg. Pluss frakt, som varier fra 24,- (Airmail, ingen tracking, ingen erstatning hvis pakken forsvinner) og rundt 70,- med sporingsnummer. Og da slipper du å betalle toll siden pakken er under 200.

Jeg har bestilt flere ganger og leveringen har gått relativt raskt. Det var en gang jeg ikke fikk det igjennom og det var fordi jeg hadde bestilt et produkt som tydeligvis var legemiddel i Norge, men da fikk jeg pengene igjen uten stress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...