Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Passer komponentene sammen? - Phenom II X4 965 BE Gaming

Anbefalte innlegg

Heisann!

Håper noen her vet noe om komponentene passer sammen?

er det verdt pengene?

har vurdert i5 750 lenge, men jeg tror at phenomen gir mer for pengene.

til informasjon: jeg har begge hdd'er og dvd rom fra før, så vil helst ha disse enda.

Se her

takk, jonol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan først starte med at jeg selv ble frarådet til å bruke minnebrikkene du har valgt ut til Asus Hovedkort. Nå sier jeg ikke at de ikke vil virke, for jeg har ikke testet selv. Denne varselen fikk jeg selv fra en Moderator på Asus sitt offisielle forum, og føre-var prinsippet stiller sterkt i mitt syn.

Til å være en Gaming PC blir det feil med et Republic Of Gamers hovedkort og et skjermkort i nærmest lavbudsjett klassen. Da ville jeg heller byttet til Asus M4A79XTD EVO hovedkortet og oppgradert til Radeon HD 5770, HD 5850 eller HD 4890 skjermkort.

Og til slutt ville jeg sett på kabinett som har mulighet til mer/bedre kjøling.

Du kan ta en titt på Fractal Design kabinettene som du finner på Dustinhome.

Lenke til kommentar
Kan først starte med at jeg selv ble frarådet til å bruke minnebrikkene du har valgt ut til Asus Hovedkort. Nå sier jeg ikke at de ikke vil virke, for jeg har ikke testet selv. Denne varselen fikk jeg selv fra en Moderator på Asus sitt offisielle forum, og føre-var prinsippet stiller sterkt i mitt syn.

Til å være en Gaming PC blir det feil med et Republic Of Gamers hovedkort og et skjermkort i nærmest lavbudsjett klassen. Da ville jeg heller byttet til Asus M4A79XTD EVO hovedkortet og oppgradert til Radeon HD 5770, HD 5850 eller HD 4890 skjermkort.

Og til slutt ville jeg sett på kabinett som har mulighet til mer/bedre kjøling.

Du kan ta en titt på Fractal Design kabinettene som du finner på Dustinhome.

takk for svar!

har sett på en del tester nå av phenom'en vs i5 750 og der slår i5'en den på nesten alt.

husk på at jeg hadde to hd4770 på den lista, det yter bedre enn ett hd4890.

kabinettet tror jeg at jeg holder meg på, har sett flere tester, og der står det at det er god luftgjennomstrømming.

se her for en oppdatert liste.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Nei det er ikke sant, det spørs på grafikkortet. Hvis ett ATi 5xxx kort står i maskinen yter AMD 965 bedre enn noen intel prosessor. Sett i ett radeon 5770 og bruk AMD Phenom II 965 BE (OBS, 125 watt edition!)

Har nå gått til innkjøp av en 965 BE, takk for tips!

gikk for ett 4770. Fikk det av en kompis for 500, så skal jeg kjøpe ett 5850 eller lignende når lommeboken tillater det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...