Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hvordan kan man være dominerende i senga hvis gutten er sterkere?

Anbefalte innlegg

Det er som regel jentene som er svake og gutta som er sterkes, og jeg er veeldig svak i forhold til kjæresten min. Hvis jeg hadde lyst å være dominerende og liksom slenge han nedpå senga elr binde han fast elr noe slikt, hvordan skal jeg da klare det når han er sterkere? Og hvis jeg skal gjøre det mens han sover, våkner han bare med en gang jeg rører på han også blir han sur.

De gangene jeg har vært litt dominerende er de gangene han har sotte meg oppi han og han har latt meg ridd han.

Så hvordan kan jeg være dominerende uten at han klare på en måte å stoppe meg, elr lar meg gjøre ting?

Og dope han ned elr noe slikt kommer jeg ikke til å gjøre bare så det er sakt!

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dominans har ofte lite med fysisk styrke å gjøre. Psykologien er det som oftest det den dominerende bruker. For å ta et bilde; den spedeste jenta i klassen gråter like mye som den tøffeste Hells Angels-karen når de tar på linser første gang.

Så mitt forslag er at du bruker list, dvs du bruker det faktum at du vet han vil ha deg.

Lenke til kommentar
Dominans har ofte lite med fysisk styrke å gjøre. Psykologien er det som oftest det den dominerende bruker. For å ta et bilde; den spedeste jenta i klassen gråter like mye som den tøffeste Hells Angels-karen når de tar på linser første gang.

Så mitt forslag er at du bruker list, dvs du bruker det faktum at du vet han vil ha deg.

Takk :)

"LEGG DEG NED din SLABBEDASK!.."

!!!

Haha xD

Lenke til kommentar

Har absolutt minimalt med fysisk styrke o.l. Alt det sitter i hodet og vises egentlig med det ikke-verbal kommunikasjon. Går du inn for en å ta rollen som dominerende, og overmanner han (om han er av den typiske passiv domninante) så vil han nok legge seg flat.

Lenke til kommentar
Har absolutt minimalt med fysisk styrke o.l. Alt det sitter i hodet og vises egentlig med det ikke-verbal kommunikasjon. Går du inn for en å ta rollen som dominerende, og overmanner han (om han er av den typiske passiv domninante) så vil han nok legge seg flat.

Nice :D

Lenke til kommentar

Eh, jeg synes slik "nekting" er rimelig patetisk. Det gir inntrykk av at personen som nekter ikke har lyst på det selv og det er ikke noe tap for personen som nekter om de ikke får noe. Om jeg hadde vært i lag med noen som seriøst brukte slik for å få ting slik de ville hadde jeg gjort det slutt på flekken. Makan til oppførsel.

Lenke til kommentar
Eh, jeg synes slik "nekting" er rimelig patetisk. Det gir inntrykk av at personen som nekter ikke har lyst på det selv og det er ikke noe tap for personen som nekter om de ikke får noe. Om jeg hadde vært i lag med noen som seriøst brukte slik for å få ting slik de ville hadde jeg gjort det slutt på flekken. Makan til oppførsel.

Tja, når du sier det på den måten så. Men hvordan mener du man kan være dominerende da? :)

Lenke til kommentar
Tja, når du sier det på den måten så. Men hvordan mener du man kan være dominerende da? :)

Dominanse handler vel så mye om det psykiske, som det fysiske, og du trenger ikke være spesielt sterk for å gjøre det. Viktigst er det at dere begge ønsker dette like mye, slik at det både blir trygt og tennende for dere begge. Det siste er viktig, har man egentlig ikke lyst, blir det fort halvhjertet, og det skaper ikke spesielt mye tenning.

Ser det ble skrevet en del om nekting ovenfor, men det trenger ikke foregå slikt som skrevet. En annen måte er at du ikke nekter han "tilgang" til deg, men opptrer dominant og "krever" at han tilfredsstiller deg. Når en jente skal dominere en gutt kan dette f. eks skje ved at hun setter seg litt på ansiktet hans og får han til å slikke til orgasme før samleie. En annen greie som praktiseres av noen er at hun ikke lar han komme under sex, at han bare får nesten klimaks, det er både litt frustrerende og tennende på en gang. Kombiner gjerne dette også med å suge han litt, slik at han bare nesten kommer. Prinsippet kalles gjerne orgasmenekt, og det bør sies at man kanskje bør ha litt trening før man går i gang med akkurat det. Rett før dere er ferdige så lar du han sprute, noen gjør det slik at det skjer på hennes kommando.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
går på psykologi ja. Man oppfører seg dominerende rett og slett. Men ja, ting som håndjern, tau og lignende hjelper jo også på. Men du burde kanskje også vite om han ønsker å bli dominert først :p

Sant det :hmm:

Vet du ikke om han vil det en gang? Da er det ikke rart han blir sur om du binder han mens han sover osv. Er jo ikke vits i å presse noen til bdsm om de ikke tenner på det. Du må prate om det, dere må stole på hverandre, være klar over hverandres grenser.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...