Gå til innhold

Teknologiblogg - gerhardsen.us

Anbefalte innlegg

Jeg har startet opp igjen med bloggingen, og ønsker konstruktiv kritikk på min nye blogg: gerhardsen.us.

Jeg har jobbet en del med det grafiske, og vil i all hovedsak ha kritikk på hva som kunne blitt gjort bedre her. Jeg har prøvd å holde det så stilrent som mulig. Av innhold kommer jeg etterhvert også å skrive en del om større webprosjekter jeg holder på med og programmering.

Designet har jeg laget helt fra bunnen av, kodet i XHTML/CSS og implementert med Wordpress :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker det jeg ser, særlig de to diskré tabsene til E-post og RSS øverst.

Lage mailto-lenke av adressen helt nederst også?

Japp, var veldig fornøyd med de to tabsene oppe til høyre :p Legg spesielt merke til den lille gloweffekter når du holder musen over.

Har laget lenke til mailadressen nederst nå også :)

Lenke til kommentar

Utrolig fin side, med et flott oppsett.

Men etter min personlige mening, hadde det vært utrolig kult om du hadde fått en slags tab-effekt på linkene også. Eller tydeliggjort bittelitt bedre hvor en er hen på siden din. Klikker man på Annet, så får en opp saker i kategorien annet, det skjønner en etter hvert. Men det er kun i <title> at man merker det. Hadde ikke vært noe i veien for å bruke tre linjer på å skrive en overskrift med to linjer ingress som beskriver kategorien. Så viser du sakene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...