toak Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har startet opp igjen med bloggingen, og ønsker konstruktiv kritikk på min nye blogg: gerhardsen.us. Jeg har jobbet en del med det grafiske, og vil i all hovedsak ha kritikk på hva som kunne blitt gjort bedre her. Jeg har prøvd å holde det så stilrent som mulig. Av innhold kommer jeg etterhvert også å skrive en del om større webprosjekter jeg holder på med og programmering. Designet har jeg laget helt fra bunnen av, kodet i XHTML/CSS og implementert med Wordpress Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ikke så god tid nå. Liker det jeg ser, særlig de to diskré tabsene til E-post og RSS øverst. Lage mailto-lenke av adressen helt nederst også? Kan komme tilbake senere. Lenke til kommentar
toak Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Liker det jeg ser, særlig de to diskré tabsene til E-post og RSS øverst. Lage mailto-lenke av adressen helt nederst også? Japp, var veldig fornøyd med de to tabsene oppe til høyre Legg spesielt merke til den lille gloweffekter når du holder musen over. Har laget lenke til mailadressen nederst nå også Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Utrolig fin side, med et flott oppsett. Men etter min personlige mening, hadde det vært utrolig kult om du hadde fått en slags tab-effekt på linkene også. Eller tydeliggjort bittelitt bedre hvor en er hen på siden din. Klikker man på Annet, så får en opp saker i kategorien annet, det skjønner en etter hvert. Men det er kun i <title> at man merker det. Hadde ikke vært noe i veien for å bruke tre linjer på å skrive en overskrift med to linjer ingress som beskriver kategorien. Så viser du sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå