B0hemen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvor mye koster det med MMS hos Chess? Står jo ikke noe på prisliste-siden. Lenke til kommentar
torrence Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 5 spenn hos Chess =( jeg som hadde tenkt å bytte nå http://www.chess.no/abb_tek/tjenestepriser.asp Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Er det noen nettverk som ikke tar 5 kr for MMS??? Lenke til kommentar
torrence Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 telenor og netcom i juni å juli! Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Det skjønte jeg å da.... Mente før/etter den kampanjen er ferdig.... Lenke til kommentar
torrence Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 jeg som trodde du var dum ..... var visst meg som var d forhåpentligvis går prisen ned etterhvert som etterspørsel blir større... eller no sånt... tror d er 3kr i danmark :wink: Lenke til kommentar
sverreco Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg ringte 09000 og fikk vite at det var gratis også for kontantkortkunder i hele juni og juli. ellers koster de 5 kr ja.. :smile: [/code] Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg ringte akkurat 09000 nå (før jeg leste de siste postene i denne tråden). Luringen der (som måtte sjekke opp saken og ringe meg tilbake) sa det bare var gratis MMS sendt fra nettet, og vanlig pris fra telefonen. Dette er vel feil?? Synes det er litt rart jeg ikke fant noe om gratis MMS på nettsidene til telenormobil.no... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 I Sverige er fast pris på MMS mellom 1,5 og 2 kroner... Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Prisene går vel litt ned her også etterhvert når det blir lit mer populært sikkert.... Kunne godt vært billigere!!!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Prisene går vel litt ned her også etterhvert når det blir lit mer populært sikkert.... De burde valgt omvendt taktikk i hvertfall. Tror ikke det blir særlig populært med en pris på 5kr. Jeg skal i hvertfall aldri sende en MMS til 5 kr. Men det er nok ganske lurt av dem å la det være gratis nå i begynnelsen... Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Prisene går vel litt ned her også etterhvert når det blir lit mer populært sikkert.... De burde valgt omvendt taktikk i hvertfall. Tror ikke det blir særlig populært med en pris på 5kr. Jeg skal i hvertfall aldri sende en MMS til 5 kr. Men det er nok ganske lurt av dem å la det være gratis nå i begynnelsen... Har du unngått å sende MMS til vanlig pris?? Innrømmer at jeg ikke har sendt mange til full pris jeg å men MÅ jo sende innimellom..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå