ch3650 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Leste att Telenor spandrer alle MMS ene i juni og juli før i dag.... Derfor lurer jeg på om det bare er abbonement eller om det gjelder kontantkort også??? Det står for alle telenor mobil abbonementer.... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Står i helsides-annonser i dagens VG og Dabladet blant annet! Passer utrolig bra nå som jeg venter på min t610! 8) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Dette her må jo bare Chess også hive seg på :wink: Jeg kan garantere en aktiv bruker i d minste Ellers høres det mistenkelig likt ut som når sms kom, det var også gratis første tiden for at folk skulle bli avhengig.. Funket det egentligt? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Typisk. Akkurat når jeg har skiftet til NetCom........... *surmule* *surmule* Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Dette her må jo bare Chess også hive seg på :wink: Jeg kan garantere en aktiv bruker i d minste Ellers høres det mistenkelig likt ut som når sms kom, det var også gratis første tiden for at folk skulle bli avhengig.. Funket det egentligt? Det funker finfint tro jeg.... gjorde hvertfall det med det gratistilbudet som var i april....!! Lenke til kommentar
whaley Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Netcom har også gratis mms i juni og juli da... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Dette her må jo bare Chess også hive seg på :wink: Jeg kan garantere en aktiv bruker i d minste Ellers høres det mistenkelig likt ut som når sms kom, det var også gratis første tiden for at folk skulle bli avhengig.. Funket det egentligt? Det funker finfint tro jeg.... gjorde hvertfall det med det gratistilbudet som var i april....!! Var egentligt ironi da... :smile: Mente: Funket egentligt den kampanjen hvor de skulle lokke oss til å bli "avhengig" av sms? (Ironi).. svar: JA! Norge ligger jo HØYT oppe på lista over mest sende meldinger.. :wink: Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Ja vel.... Men er det noen som har svar på det jeg egentli lurte på?? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Vet ikke hva det er for Telenor, men for NetCom kan alle kundene sende gratis MMS i juni og juli, også kontantkort! Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Så forresten at OYO bytter navn til Djuice fra 16.juni.... Da er de første 30 MMSene gratis! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Når skal egentlig telenor bestemme seg? Først Djuice, så OYO og nå igjen Djuice...????? Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 De har sikkert bestemt seg nå.... Blir lit for teit å bytte tilbake igjen enda en gang.... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Kan noen gi meg en link hvor det står, så jeg slipper å pumpe ut MMS uten å vite at jeg betaler for dem? :wink: Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Har ikke noen link, men bare les lørdagens eller søndagens VG eller Dagbladet.... der står det.... Husker ikke helt om det var lørdag eller søndag.... Det er telenor... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Husker ikke helt om det var lørdag eller søndag....Det er telenor... Er det med kontantkort også? Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Er bare å prøve å sende en MMS det og se om dere blir trekt?? Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 http://www.mobildata.no/ontime_newsview.as...id=23&ncat_id=1 Her står det littegrann! Noen som vet om du kan sende gratis fra www.telenor.no også? Det koster 5 kr. nå... Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Det står jo ALLE Telenor mobil kunder på linken over, så det burde gjelde kontantkort også.... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har sendt nesten 10 MMS'er i dag. Jeg har Telenor kontantkort og det har ikke minket på kortet, så det er gratis Det blir nok en del til senere i sommer også :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå