abene Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Med Glide OS kan du nå få 30 GB nettbasert lagringsplass, gratis. Les mer Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Reklamefritt og gratis? Hvordan får de dette til å gå rundt? Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 ADrive gir deg 50GB gratis. Lenke til kommentar
lif Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Reklamefritt og gratis? Hvordan får de dette til å gå rundt? Heroinprinsippet! (den første er gratis) Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 ADrive gir deg 50GB gratis. Ja, i 14dager.. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Reklamefritt og gratis? Hvordan får de dette til å gå rundt? Heroinprinsippet! (den første er gratis) Kjenner til den der fra Spotify ... men dem var da det mye reklame på, men måtte bare ha Spotify på iPhonen også dermed = Buy Lenke til kommentar
johome Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 ADrive gir deg 50GB gratis. Ja, i 14dager.. Jeg har brukt den en stund , og har fortsatt mange GB ledig på min free konto(sjekket idag). Fra dette : Registered ADrive users will have at least 50GB of online storage for free. Storage and backup account sizes are based on your ADrive storage plan. View our storage plan chart that illustrates the size of your storage and backup account. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Av en eller annen grunn sverger jeg til betal-versjoner for nettlagring. Hjelper fint lite om det er gratis om de har dårlige servere/linje/sikkerhet mm. Nå vet jeg dog ikke hvordan det er med denne. Noen her som har testet det ut? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 En kan også gå for en løsning som Wuala. Du hoster også, men dess mer du hoster, dess mer plass får du. . Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Så slik jeg har forstått er dette en blanding av Dropbox og eyeos(og andre "web-os")? Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 er det noen som vet av noen gode nettlagrings-steder, hvor man har mulighet til å selv montere (mount) området slik at man kan synkronisere backup vha rsync o.l.? Og da gjerne med pris ala det glide har. $50 for 250GB / år hørtes veldig behagelig ut. Registrerte meg på glide, og der så det ut som om eneste tilgangen er vha deres verktøy. Det samme gjelder adrive, der også virker det som om man må bruke deres sære flash-verktøy. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 er det noen som vet av noen gode nettlagrings-steder, hvor man har mulighet til å selv montere (mount) området slik at man kan synkronisere backup vha rsync o.l.? Og da gjerne med pris ala det glide har. $50 for 250GB / år hørtes veldig behagelig ut. Registrerte meg på glide, og der så det ut som om eneste tilgangen er vha deres verktøy. Det samme gjelder adrive, der også virker det som om man må bruke deres sære flash-verktøy. Har vel litt å gjøre med at om man gjør det såpass lett å bruke den tilgjengelige plassen, så vil desto flere benytte seg av den, og det har de ikke råd til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sannsynligvis er lagringsplassen gratis til at folk har lastet opp sine filer. Deretter blir det regning i postkassen. Det er et ordtak som sier at ingenting er gratis. Man kan også spørre seg hvor sikker denne lagringen er. Har andre tilgang? driver de å snoker i dine filer? Norsk lov er i alle fall ikke gyldig der serveren står. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 er det noen som vet av noen gode nettlagrings-steder, hvor man har mulighet til å selv montere (mount) området slik at man kan synkronisere backup vha rsync o.l.? Og da gjerne med pris ala det glide har. $50 for 250GB / år hørtes veldig behagelig ut. Registrerte meg på glide, og der så det ut som om eneste tilgangen er vha deres verktøy. Det samme gjelder adrive, der også virker det som om man må bruke deres sære flash-verktøy. Du kan se på Amazon Simple Storage Service. Tror det er mulig å mounte den. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Noen som har hatt erfaring med dette iløpet av disse 5+ mnd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå