MullaKrekar Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har laget en innlogging i PHP/MySQL som er identisk med noen jeg har laget fra før. Problemet er bare at denne innloggingen bare godtar én bruker i databasen. Dvs. jeg kan ha flere brukere i databasen, men det er bare én av disse som får logget inn (jeg er 100% sikker på at passord og brukernavn er riktig). Det er (selvsagt) den samme brukeren som får logget inn hele tiden. Jeg har en følelse av at det er noe med MySQL-databasen som forårsaker dette, og ikke selve scriptet, i og med at scriptet validerer den ene brukeren korrekt, mener jeg. Grunnen til at jeg mistenker databasen er at det er første gangen jeg bruker denne til en slik funksjon, mens innloggingen har fungert glimrende mot andre databaser. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hva er den "unike nøkkelen" da? Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Primærnøkkelen er en brukerid, hvis det var det du tenkte på..? Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har forøvrig sjekket litt nærmere, og det ser ut for at det bare er den siste brukeren som blir lagt inn i databasen som godtas. Foreløpig legges brukere og passord m.m. inn via PHP MyAdmin mot en database hos WebDeal. Noen som har supre forslag til løsning? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Litt vanskelig uten å se koden. Bruker selv webdeal, og har og brukere i mysql db der, ikke noe problem. Er nok noe feil på loopen eller spørringen siden du bare kommer inn med den siste brukeren i databasen. Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Er nok noe feil på loopen eller spørringen... You bet! :oops: Noen som kan fortelle meg telefonnummeret til Norges Blindeforbund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå