Constanse Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Woho! Slo opp med korpset mitt i går. En epoke med korps på 7 og et halvt år er nå over. Dirigenten min ble dritsur, alltid koselig. OG jeg skal aksjonere med Bergen Natur og Ungdom på lørdag! Uuuh, yeah! Og en haug med megabra konserter og cd-er blir snart kjøpbare og attendbare. : D Lenke til kommentar
Kjottmesen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg synest det er meget trist at du tar så lett på det. Hornmusikk er da så morro! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Woho! Slo opp med korpset mitt i går. En epoke med korps på 7 og et halvt år er nå over. Du kommer til å angre. OG jeg skal aksjonere med Bergen Natur og Ungdom på lørdag! Uuuh, yeah!Og en haug med megabra konserter og cd-er blir snart kjøpbare og attendbare. : D Yes, ulovlige aksjoner er så mye bedre. Kanskje best noen burer deg inne før du gjør noe dumt. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg kommer nok ikke til å angre, har tenkt lenge over det. Det var bare aboslutt ikke morsomt lenger. Ulovlig aksjon? Det skal være en helt fredelig aksjon, vi har søkt kommunen om tillatelse til standplass og alt mulig. Må ikke trekke konklusjoner på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå