Slurpee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Enkelt og greit, om du kunne møtt hvilken som helst skuespiller, hvem hadde du valgt, og hvorfor? Jeg hadde valgt Michael Shanks Hans rolle i Stargate SG-1 er bare fantastisk bra. Endret 15. januar 2010 av Slurpee Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Helt klart Chuck Norris eller RDA Lenke til kommentar
Kjottmesen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Bradd Pitt er sjekk Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 - Alan Rickman. Jeg trenger vel knapt å skrive en begrunnelse, mannen er fantastisk. - Johnny Depp. Virker som en utrolig kul og morsom fyr, i tillegg til at han muligens er en av de heiteste mennen på planeten. - Rupert Grint. Fordi han er en av de jeg syns spiller perfekt i HP. ++ Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Han som spiller Hamre i Varg Veum. Vedkommende spiller også sint prosjektleder i Villmark. "Dette er ikke noe hokus pokus, Veum." Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Drømmer om å treffe han som spilte Rodney i den første sesongen av Big Brother. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå