tore- Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Er på utskikk etter et program som kan synce et lokalasjon til en annen. Men syncing mener jeg at den sjekker hva som ligger på orginalstedet mot backupstedet. Bruker for øyeblikket handybackup, men den sletter ikke filer på backupområdet hvis de er slettet på orginalområdet, og det er litt synd. Tips til slike programmer? Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg tror PowerQuest har et slikt incremental backup-program. Ellers kan du jo sjekke på windows.no under backup. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 PowerQuest V2i Protector™ is a point-in-time backup and disaster recovery solution designed to protect Windows® 2000 & Windows 2000 Advanced Servers. $695.00 USD Steike sier bare jeg.[/code] Lenke til kommentar
ezzpen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg bruker selv HandyBackup, og dette programmet kan fint slette filer på backupområdet som er slettet fra source-området. Hvis du skaper en Synchronize jobb, og velger Properties og går på fliken Advanced. Her kan du sette en hake i "Delete files which are not in the source". Prøv å se om det da fungerer hos deg. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Bah, må ha oversett det der. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå